دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
«میراث علیشیر نوایی و ظهیرالدین محمد بابور» بررسی می‌شود

دومین کنفرانس بین‌المللی علمی با موضوع «میراث علیشیر نوایی و ظهیرالدین محمد بابور- منبع فرهنگی معتبر» مقاله می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با همکاری دانشگاه ارینتل جمهوری ازبکستان، گروه زبان‌های خاوری و موزه ادبیات دولت به نام علیشیر نوایی و فرهنگستان علوم جمهوری ازبکستان به مناسبت پانصدوهشتادوسومین سالگرد ولادت علیشیر نوایی و پانصدوچهل‌و یکمین سالگرد تولد ظهیرالدین محمد بابور در هفدهم فوریه سال ۲۰۲۴ (۲۸ بهمن) ساعت ۱۰ صبح کنفرانس بین‌المللی علمی با موضوع میراث علیشیر نوایی و ظهیرالدین محمد بابور- منابع فرهنگی معتبر برگزار می‌شود.

در این کنفرانس اساتید، پژوهشگران و دانشجویان می‌توانند با سخنرانی خود در موضوع‌های مشارکت علیشیر نوایی و ظهیرالدین محمد بابور در توسعه ادبیات و فرهنگ خاور، مطالعه میراث خلاق علیشیر نوایی و بابور، مسایل نظری مطالعه علیشیر نوایی و بابور و استفاده از میراث علیشیر نوایی و بابور در آموزش زبان‌های خاوری شرکت کنند.

مقالات به زبان‌های ازبکی، روسی، فارسی، ترکی، عربی پذیرفته می‌شوند. حجم کل مقاله باید ۵-۸ صفحه باشد. متن باید با فرمت م.س وارد، فونت تیمس نو رامن، با فاصله ۱.۵ و سایز ۱۴ کگل باشد، نام مقاله باید در وسط قسمت بالای مقاله، با فونت درشت و با حروف بزرگ آورده شود، نام نویسنده، مدرک تحصیلی و عنوان، گروه آموزشی و شماره تلفن نویسنده باید در سمت راست قبل از عنوان قید شود، چکیده و کلمات کلیدی باید به دو زبان ازبکی و روسی ارائه شوند و مسئولیت اطلاعات درج شده در متن مقاله بر عهده نویسنده است و مقالاتی که شرایط لازم را ندارند، قابلیت انتشار را نخواهند داشت.

این کنفرانس به زبان‌های ازبکی، روسی، عربی، فارسی و ترکی برگزار می‌شود و مجموعه مقالات به صورت الکترونیکی منتشر می شود.

مقالات تا ۸ فوریه (۱۹ بهمن) به صورت کاغذی و الکترونیکی به آدرس دانشگاه ارینتل، گروه زبان‌های خاوری پذیرفته می‌شوند. همچنین امکان ارسال اثر به نشانی gokki۱۹۹۰@mail.ru وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها