شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
تقدیر از برگزیدگان جایزه جلال در شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی

خراسان‌رضوی – در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خراسان رضوی برگزار شد به پاس قدردانی حوزه فرهنگ عمومی از افتخارات نویسندگان خراسان رضوی، از منتخبین جایزه ادبی جلال آل‌احمد تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که ظهر پنجشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خراسان رضوی برگزار شد به پاس قدردانی حوزه فرهنگ عمومی از افتخارات نویسندگان خراسان رضوی از منتخبین جایزه جلال آل احمد تقدیر شددر این نشست محمد حسین‌زاده، مدیر کل ارشاد اسلامی از اعتبار ادبی نویسندگان خراسان رضوی در کشور و کسب افتخار ۲ سال پیاپی ایشان در معتبرترین جایزه ادبی ایران، ابراز خرسندی کرد و گفت: از جمله گران سنگ‌ترین جوایز ادبی ایران جایزه جلال آل احمد است که امسال شاهد برگزاری شانزدهمین دوره آن بودیم

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان خراسان رضوی افزود: اهمیت و شأن این جایزه به دلیل شخصیت بارز خود جلال آل احمد به عنوان شخصیتی آزاده و قدرتمند در نگارش و نیز به دلیل توجه خاص و اقبال عام به این جایزه است.

وی ادامه داد: کتاب «غم سوزی» به نگارش اعظم عظیمی، توانست به عنوان اثر برگزیده شانزدهمین جایزه جلال، مایه مباهات جامعه ادبی استان باشد.

محمد حسین زاده پس از تقدیر از محمد حکم آبادی، نویسنده کتاب «عملیات احیاء» که در این دوره از جایزه شایسته تقدیر شد، گفت: تلاش نویسندگان جوان استان، نوید بخش روزهای خوش در عرصه ادب و فرهنگ استان است.

به گزارش ایبنا؛ در یک صدو چهل و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی، به صورت ویژه از اعظم عظیمی، الهام امین و محمد حکم آبادی در حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی استان، تقدیر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها