پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱
اهدای ۷۸۰ جلد کتاب به کتابخانه فرهنگسرای امام رضا (ع) سبزوار

خراسان‌رضوی – رئیس فرهنگسرا و کتابخانه امام رضا (ع) سبزوار گفت: در فصل پاییز اعضای کتابخانه و مراجعه کنندگان به کتابخانه فرهنگسرای امام رضا (ع) سبزوار به منظور تکمیل منابع مطالعاتی این کتابخانه ۷۸۰ جلد کتاب به این کتابخانه اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، علی جانفزا با اشاره به جایگاه این مجموعه فرهنگی میان مردم سبزوار گفت: در فصل پاییز سال جاری اعضای کتابخانه و مراجعه کنندگان به کتابخانه فرهنگسرای امام رضا (ع) سبزوار به منظور تکمیل منابع مطالعاتی این کتابخانه ۷۸۰ جلد کتاب به این کتابخانه اهدا کردند ضمن آنکه در این مدت از مجموع مراجعان کنندگان به این فرهنگسرا ۸۵۴ نفر عضو کتابخانه شدند.

وی افزود: طی این مدت بیش از ۱۲۰۰ نفر در قالب ۳۵ گروه دانش آموزی و دانشجویی از کتابخانه بازدید به عمل آوردند که عمده این بازدیدها در هفته کتاب و کتابخوانی صورت گرفته و ماحصل آن عضویت رایگان ۳۲۷ بوده است.

رئیس فرهنگسرا و کتابخانه امام رضا (ع) سبزوار با اشاره به برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری این مجموعه در ایام سال بیان کرد: در ایام سال ده‌ها جلسه زنگ کتاب، نقد کتاب، کارگاه‌های آموزشی در حوزه کتاب‌خوانی، کتابخانه دیجیتال، آشنایی با پایگاه های اطلاعاتی، قصه‌گویی، شب شعر و.. در این فرهنگسرا برگزار می‌شود.

جانفزا ادامه داد: همچنین اینکه مسابقات گسترده‌ای توسط این مجموعه مستمرا در سطح شهر سبزوار در حوزه کتاب و فرهنگ برگزار می‌شود.

به گزارش ایبنا؛ فرهنگسرای امام رضا (ع) سبزوار دی ماه سال ۱۳۹۵ در مساحت ۱۱۰۰ متر مربع با زیربنای ۳۴۵۰ متر مربع افتتاح شد که ۲ کتابخانه و تالار مطالعه مستقل خواهران و برادران به مساحت ۱۱۰۰ متر مربع در آن واقع شده است. در حال حاضر کتابخانه این فرهنگسرا قریب به ۱۶ هزار عضو فعال دارد و دارای بیش از ۳۸ هزار نسخه کتاب چاپی، حدود ۳۸۰۰ نسخه منابع دیداری و شنیداری و تعدای نشریه ادواری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها