دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
«گستره چشم» به بازار کتاب آمد

بوشهر - کتاب «گستره چشم» اثر عرفان آقابابائی، هنرمند بوشهری که بخشی از عکس‌های وی را دربرمی‌گیرد، به همت انتشارات «تات» منتشر شد.

مؤلف کتاب «گستره چشم» در خصوص این اثر به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر گفت: این کتاب حاصل هشت سال فعالیت عکاسی در جشنواره‌های بین‌المللی، نمایشگاه‌ها و گزیده‌ای از عکس‌های دیگرم است.

وی با بیان اینکه کتاب «گستره چشم» در ۱۱۰ صفحه با ۹۷ عکس در موضوعات مختلف منتشر شده است، افزود: این کتاب در ۲۰۰ جلد و به صورت رنگی چاپ شده است.

به گفته وی، مصطفی خوبانی به‎عنوان مدیر تولید، ابوالفضل ادیم طراحی جلد و صفحه‌آرایی، گرافیک ساناز کریمی‌پور و خانه چاپ دیجیتال اطلس وابسته به موسسه فرهنگی هنری دی بآذر در چاپ و صحافی این کتاب همکاری داشتند.

آقابابائی تأکید کرد: تلاش من در این هشت سال بر این بوده که در کنار فعالیت هنری، تجربیات بیشتر را بیاموزم تا بتوانم با تجربه بهتر آثار ماندگاری را خلق و ثبت کنم.

به گزارش ایبنا، عرفان آقابابائی متولد سال ۱۳۷۲ در بوشهر و دارای مدرک کارشناس مهندسی معماری و کاردانی عمران ساختمان است. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز کرده است. آقابابائی در حال حاضر عضو رسمی فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسیFIAP، عضو انجمن عکاسان آمریکا PSA و عضو انجمن عکاسان بنگلادش PPS است. وی همچنین مدیریت هنرهای تجسمی موسسه فرهنگی هنری زریاب راهیان هنر جنوب را نیز برعهده دارد.

از افتخارات این هنرمند جوان می‌توان به راهیابی ۶۶ اثرش به رویدادهای بین‌المللی نظیر جشنواره‌های عکس کشورهای تاجیکستان، قرقیزستان، رومانی، صربستان، ایران، مونته‌نگرو، فرانسه، چین، سنگاپور، کرواسی و آلمان و کسب عنوان شایسته تقدیر در جشنواره پارک ملی آلا آرچه قرقیزستان ۲۰۲۰ و حضور در ۹ نمایشگاه گروهی داخلی اشاره کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها