شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، عصر شنبه در همایش سالانه ائمه جماعات، استادان گروه‌های معارف اسلامی، دبیران هم‌اندیشی و رسانه‌ها و اساتید دانشگاه‌های استان همدان مجموعه ۴۰ جلدی ره‌نامه رونمایی شد.

این کتاب‌ها در زمینه روشنفکری، فلسطین، امام خمینی (ره)، مهدویت، سلامت، انقلاب اسلامی، غرب‌شناسی، عاشورا، زندگی جهادی، مدیریت ملی است.

مدیر اندیشکده راهبردی سعداءدر این مراسم با بیان اینکه انقلاب اسلامی برکات زیادی برای جمهوری اسلامی داشت اظهار کرد: در فتنه سال ۸۸ همه جهان در برابر جمهوری اسلامی ایستادند، این فتنه‌ها عجیب بود و دست قدرت خدا را عینی دیدیم.

حجت‌الاسلام سید محمدحسین راجی با بیان اینکه امروز افول مدام دشمنان را همگی می‌بینیم، گفت: دشمن ما بریتانیا هر بار با مکر و حیله‌ای علیه کشور ما شد و هر کاری دلش خواست با ما کرد اما خود نیز در بسیاری موارد دچار افول شده است.

راجی با بیان اینکه یکی از دشمنان ما آمریکاست که در این سال‌ها در منطقه هر جنایتی خواست انجام داد، گفت: آمریکا با انواع و اقسام افول‌ها دست و پنجه نرم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ریل‌گذاری پیشرفت و توسعه ما بسیار دقیق است و ما تا قله چند قدم فاصله نداریم، افزود: افول ابرقدرت‌ها نزدیک است و خود ابرقدرت‌ها نیز بر این موضوع اذعان دارند.

مدیر اندیشکده راهبردی سعداء با اشاره به دستاوردهای بی‌شمار کشور ما گفت: دستاوردهای ما حیرت‌آور است اما دشمن اجازه نمی‌دهد این دستاوردها به گوش کسی برسد.

وی با تاکید بر اینکه نقطه قوت ما اقتدار نظامی ماست عنوان کرد: تفکر حاج قاسم و انقلاب باید در کشور غالب شود تا مشکلی پیش نیاید زیرا هرجا تفکر امام (ره) و انقلاب حاکم شد، مشکلی نداریم.

راجی با بیان اینکه دستاوردهای ما در ابعاد مختلف فوق‌العاده است گفت: دشمنان نمی‌گذارند ما به جایی که می‌خواهیم برسیم، در علم پیشرفت‌های زیادی حاصل شده است زیرا همه کشورها با علم موفق شدند و اول علم را سرمایه گذاری کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها