یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲
نشست علمی «رهیافت خداسو به سلامت معنوی» برگزار می‌شود

نشست علمی «رهیافت خداسو به سلامت معنوی» همراه با رونمایی آثار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در حوزه «سلامت معنوی» ۱۲ دی ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نشست علمی «رهیافت خداسو به سلامت معنوی» با حضور اندیشمندان و فعالان حوزه سلامت معنوی، ۱۲ دی ۱۴۰۲ با همکاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مراکز علمی برگزار می‌شود.

سیدمحمدغروی، رئیس پژوهشکده علوم رفتاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه؛ عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبایی؛ سیدعلیرضا مرندی، رئیس فرهنگستان علوم پزشکی؛ علی فتحی آشتیانی، رئیس نظام روانشناسی؛ از سخنرانان نشست علمی «رهیافت خداسو به سلامت معنوی» معرفی شده‌اند.

دبیری علمی این رویداد را محمدرضا سالاری‌فر، رئیس مرکز آموزش، تحقیقات و مشاوره خانواده پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عهده دارد. رونمایی آثار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در حوزه «سلامت معنوی» از دیگر برنامه‌هایی است که در حاشیه این رویداد علمی برگزار خواهد شد.

نشست علمی «رهیافت خداسو به سلامت معنوی» همراه با رونمایی آثار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در حوزه «سلامت معنوی» روز سه شنبه ۱۲ دیماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ تا ۱۲ در تهران، در ساختمان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود. علاقمندان به حضور مجازی در این رویداد می‌توانند از طریق این پیوند اقدام نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط