چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
تکمیل کتابخانه عمومی شهر «باب انار» تا هفته دولت سال آینده

فارس- استاندار فارس زمان تکمیل کتابخانه عمومی شهر باب انار را هفته دولت سال آینده اعلام کرد و به کتاب‌دوستان و علاقه‌مندان به فرهنگ کتاب و کتابخوانی وعده استفاده از این کتابخانه را داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شیراز، محمدهادی ایمانیه در جریان هفتاد و یکمین سفر شهرستانی خود، برای دومین بار در شهرستان خفر حاضر و با تاکید بر اینکه تعداد قابل توجهی از مصوبات سفر اول به این شهرستان اجرایی شده است، گفت: برای اجرای کامل تعهدات، موانع و مسائلی وجود داشت که با تدابیر اتخاذ شده برای مرتفع کردن آن‌ها، امیدواریم تا هفته دولت سال آینده شاهد اجرای کامل وعده‌ها باشیم تا مردم این شهرستان بتوانند از نتایج آنان استفاده کنند.

استاندار فارس با تشکر از میهمان‌نوازی مردم این شهرستان به برپایی نمایشگاه یاس کبود در روستای فتح آباد اشاره کرد و افزود: مردم متدین و انقلابی و فرهنگی این شهرستان با اجرای رویدادهای مختلف فرهنگی و اجتماعی، توانسته‌اند پیوندهای عمیق اجتماعی را براساس آموزه‌های دینی و سنت‌های اصیل بومی و ایرانی پیاده کنند که جای تقدیر و شگفتی دارد. در این سفر با مساعدت وزیر گردشگری، سطح فعالیت‌های فرهنگی، گردشگری و زیارتی منطقه ارتقا خواهد یافت.

وی، ۱۴ مصوبه جدید را ماحصل شرکت در شورای اداری شهرستان خفر عنوان کرد و گفت: در راستای حل مشکلات مردم، گام‌های بلندی برداشته می‌شود.

ایمانیه از اجرای کامل این ۱۴ مصوبه تا پایان سال ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: احداث ۷ طرح آبخیزداری در این شهرستان، به سبب پیشه و حرفه مردمان این دیار را در دستور کار قرارداده‌ایم؛ قطعاً با اجرای این طرح‌های آبخیزداری به منابع آبی این شهرستان افزوده خواهد شد.

استاندار فارس همچنین زمان تکمیل کتابخانه عمومی شهر باب انار را هفته دولت سال آینده اعلام کرد و به کتاب‌دوستان و علاقه‌مندان به فرهنگ کتاب و کتابخوانی وعده استفاده از این کتابخانه را داد و افزود: نظر به اینکه شهرستان خفر، شهرستانی جدیدالتأسیس است و برخی ادارات هنوز به‌صورت کامل در این شهرستان مستقر نشده‌اند، تصمیم گرفتیم که فرماندار شهرستان مکان مناسب را مهیا کند و تجهیزات نیز توسط سازمان استانی و با کمک استانداری فارس تهیه می‌شود و اداراتی که در این زمینه دارای مشکل هستند در این شهرستان، موظف خواهند شد کارمندان این ادارات را تأمین کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها