سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱
مجموعه ۴۰ جلدی «ره نامه» در کرمانشاه رونمایی شد

کرمانشاه- طی مراسمی در دانشگاه رازی کرمانشاه مجموعه ۴۰ جلدی «ره نامه» حاوی منویات مقام معظم رهبری رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمانشاه، مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» که مجموعه‌ای از بیانات مقام معظم رهبری در بخش‌های مختلف موضوعی است با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رازی استان کرمانشاهرونمایی شد.

این مجموعه چهل جلدی «ره نامه» درگاهی برای جوانان مومن بوده که به دانستن و اندیشیدن در مسیر تمدن نوین اسلامی کمک می‌کند که با توجه به نیازها، پرسش‌ها و چالش‌های دوران معاصر از دیدگاه‌های اندیشمندانه رهبر معظم انقلاب مبانی، ارزش‌ها و اصول اسلام ناب محمدی تبیین می‌شود.

در این مراسم حجت الاسلام مهدی عباسی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به اینکه این رونمایی همزمان در دانشگاه تهران و دیگر دانشگاه‌های مادر تمام استان‌ها در حال برگزاری است، اظهار کرد: در این مجموعه ۴۰ جلدی توصیه‌هایی از مقام معظم رهبری در حوزه‌های مختلف آورده شده است.

وی افزود: مجموعه ۴۰ جلدی «ره نامه» که حاوی مجموعه بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته است با تلاش بسیاری به صورت دسته بندی شده تدوین شده که جوانان مومن و انقلابی با استفاده از این مجموعه می‌توانند مکتب ایشان را پیگیری و دنبال کنند.

حجت الاسلام مهدی عباسی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رازی کرمانشاه با تاکید بر اینکه قالب سخنان و توصیه‌های مقام معظم رهبری خطاب به جوانان است، تصریح کرد: همانطور که در بیانیه گام دوم انقلاب نیز این بیشتر قشر جوان مورد خطاب قرارگرفته بودند قرار است با این رویه پرچم تمدن نوین اسلامی برافراشته شود.

وی خاطرنشان کرد: به منظور تهیه این مجموعه ۴۰ جلدی از منویات مقام معظم رهبری دانشجویان و جامعه دانشگاهی می‌توانند به دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه مراجعه کنند و همچنین قرار است برای ترویج و معرفی بیشتر این کتاب به قشر دانشگاهی به زودی سلسله مسابقاتی برگزار گردد.

در ادامه محمد امین بهرامی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه نیز بیان کرد: رهبر معظم انقلاب رهبری دانشمند، عالم و با تدبیر هستند و بی شک اقدامات ایشان در دهه‌های آینده بیشتر مورد مباحثه قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر تدبیر مقام معظم رهبری در نام گذاری هرسال با محتوای اقتصادی به منظور حمایت از این امر، گفت: خط و مشی ایشان در راستای حمایت و شکوفایی اقتصادی و نوآوری در این امر بوده که با نامگذاری بر این رویه شاهد تحولات خوبی در اقتصاد بودیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه عنوان کرد: مجموعه چهل جلدی ره نامه به معرفی بیشتر شخصیت مقام معظم رهبری به نسل آینده را موثر بوده و امروز جوانان مومن و انقلابی با سکانداری در تشکیل جامعه اسلامی مورد نظر رهبری انقلاب به سوی تمدن بزرگ اسلامی حرکت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها