سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
اهدای هزار جلد کتاب به کتابخانه دبستانی در بجنورد

خراسان شمالی- کارشناس مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی گفت: یک هزار جلد کتاب توسط مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به مدرسه دخترانه ابوریحان بجنورد اهدا شد.

نرگس برهمند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بجنورد اظهار کرد: برای تجهیز کتابخانه این مدرسه که در سال جاری توسط وزیر آموزش و پرورش افتتاح شده بود با هماهنگی‌های انجام شده کتاب‌های اهدایی به دانش‌آموزان رسید.

وی بیان کرد: رونمایی از این هزار جلد کتاب با حضور دانش‌آموزان و مسئول کارشناس فرهنگی و ادبی کانون در این مدرسه انجام شده است.

برهمند از اهمیت کتابخوانی در بین دانش‌آموزان گفت و تاکید کرد: اهمیت دادن و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی از جمله مسئولیت‌های مهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به شمار می‌آید.

وی تصریح کرد: همزمان با رونمایی از این هزار جلد کتاب، مسابقه روخوانی کتاب با خوانش کتاب‌های شاه میدان و انگشتان جادویی اجرا شد.

اهدای هزار جلد کتاب به کتابخانه دبستانی در بجنورد

برهمند در پایان از اهمیت فعالیت‌های کتابی دانش آموزان در مدرسه گفت و خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان علاوه بر خوانش کتاب‌های درسی خود باید کتاب‌های غیر درسی را خوانش و برایش اهمیت قائل باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها