چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸
برگزاری کارگاه یک روزه داستان و شعر در کرمانشاه

کرمانشاه- به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه و با حضور اساتید برجسته، کارگاه یک روزه داستان و شعر در کرمانشاه با استقبال ۱۱۵ نو قلم کرمانشاهی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمانشاه، عصر سه شنبه کارگاه آموزشی یک روزه در عرصه داستان نویسی و شعر نویسی با حضور اساتید برجسته کشور برای علاقه مندان برگزار برگزار شد.

کارگاه یک روزه آموزش داستان نویسی و شعر نویسی با حضور و بازدید مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی و معاونین وی آغاز شد که در حاشیه این برنامه پوریا جلالی مدیرکل ارشاد اسلامی در استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار ایبنا، اظهار کرد: این ۲ کارگاه به موازات یکدیگر در مجتمع فرهنگی وحدت برگزار شد که در کارگاه شعر به نام «کلک خیال» آموزش مبانی حوزه شعر از نظر فنی، محتوایی، ساختاری و وزن شعر توسط مبین اردستانی به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری گارگاه‌های آموزش شعر و داستان‌نویسی با هماهنگی خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شده، افزود: در کارگاه آموزش داستان نویسی نیز که با نام جلال آل احمد آموزش مباحث توسط استاد برجسته دیگری به نام مجید اسطیری برگزار می‌شود مباحث جریان شناسی، ساختار و محتوا در مرحله مقدماتی به علاقه مندان آموزش داده شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در کارگاه داستان نویسی ۶۰ نفر و در کارگاه شعر نویسی ۵۵ نفر علاقه‌مند حضور داشته که پس از برگزاری دوره گواهینامه به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم استمرار این کارگاه‌ها، گفت: با توجه به اینکه برگزاری این دوره داستان نویسی و شعر نویسی به صورت کارگاه مقدماتی است به منظور رشد و پیشرفت افراد مستغد در این حوزه در صدد برگزاری دوره‌های تکمیلی این حوزه‌ها خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ل کرمانشاهی IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    چه فایده که متأسفانه یه اطلاع رسانی ساده نکردن .بعد از برگزاری اعلام کردنش چه ارزشی داره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها