دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲
اجرای طرح «پویش مهر» در زنجان

زنجان- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اجرای طرح «پویش مهر» گفت: رشته‌های این پویش شامل پوستر، پادکست، داستان کوتاه، ویدئوکست، سرود، شعر، موشن گرافی، فیلم کوتاه و مستند است.

حسین میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: طرح «پویش مهر» با هدف تولیدات دانش‌آموزی و ارتقای سطح استعدادهای این گروه اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پویش مهر ویژه همه دانش‌آموزان اجرایی می‌شود، اضافه کرد: در استان زنجان ۲۲۰ هزار دانش‌آموز و بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ مدرسه که در همه این مراکز آموزشی برای اجرای این پویش اطلاع رسانی شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه علاقه‌مندان تا آخر بهمن فرصت شرکت در این پویش را دارند، افزود: رشته‌های پویش شامل پوستر، پادکست، داستان کوتاه، ویدئوکست، سرود، شعر، موشن گرافی، فیلم کوتاه و مستند است.

میرزایی ادامه داد: حس مسئولیت پذیری مخاطبان، ایجاد اعتماد به نفس و خودباوری، آشنایی با روند جهانی شدن و حفظ هویت ملی و دینی از اهداف برگزاری این پویش است.

وی با اشاره به سایر برنامه‌های اجرایی آموزش و پرورش در بحث فرهنگی گفت: اجرای طرح «نمازیار» در قالب فایل‌های صحیح خوانی نماز دانش‌آموزان مدرسه اجرا می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان افزود: در این طرح علاوه بر حضور دانش‌آموزان در مساجد اقامه صحیح نماز هم آموزش داده و علاوه بر این کتاب‌های برتر انتشار یافته در حوزه نماز معرفی می‌شود.

میرزایی ادامه داد: «تشکل یار» هم طرح دیگری است که با در نظر گرفتن علاقه و توانمندی دانش آموزان، آنان را تشویق به ثبت نام در یکی از تشکل‌های دانش‌آموزی می‌کند و کمک می کند که تشکل ها فعالیت خودشان را آغاز و کنش گری لازم را در جهت انجام ماموریت های محوله داشته باشند.

وی همچنین به اجرای طرح دیگر فرهنگی در قالب پایش کتابخانه‌های مدارس اشاره کرد وگفت: با توجه به اینکه منابع درسی هر چند سال یکبار به روز شده و کتاب‌های درسی نیز تغییر می‌یابد از همین رو کتابخانه‌های مدارس نیز پایش شده و منابع آنها به روز می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط