شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
بیش از ۱۰ هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی مازندران اهدا شد

مازندران - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران گفت: با اجرای جشنواره یادگاری به ماندگار، بیش از ۱۰ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شد.

سکینه خاتون مهدیان‌پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ساری، اظهار کرد: دوستداران کتاب در اجرای جشنواره «یادگاری به ماندگار، بیش از ۱۰ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا کردند.

وی افزود: طرح ابتکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران با عنوان «یادگاری به ماندگار» را در کتابخانه‌های عمومی استان اجرا کردیم و موفق به دریافت ۱۰ هزار نسخه کتاب شدیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران گفت: جشنواره مردمی «یادگاری به ماندگار»، طرح ابتکاری اداره کتابخانه‌های عمومی استان برای ترویج کمک به افزایش منابع کتابخانه‌ای و ارتقای سطح آگاهی جامعه در بازه زمانی اول مهرماه تا ۱۵ آذرماه ۱۴۰۲ ویژه هفته کتاب و کتابخوانی، با اهدای بیش از ۱۰ هزار نسخه کتاب در کتابخانه‌های عمومی مازندران اجرا شد.

این مسئول تصریح کرد: در برگزاری این جشنواره، ۹هزار و ۳۵۶ عنوان کتاب اهدایی با موضوعات مختلف در ۱۵ هزار و ۹۰۷ نسخه دریافت کردیم که از این تعداد، پن ج هزار و ۲۳۱ عنوان در ۶هزار و ۱۵۶ نسخه اهدایی اعضای کتابخانه‌های استان است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها