چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
۵ کتاب موضوعی شهدا توسط بنیاد شهید حمایت شد

زنجان- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بنیاد شهید از پنج کتاب موضوعی شهدا حمایت مالی کرده است.

عباس برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، در ارتباط با شیوه حمایت از آثار فرهنگی و هنری با موضوع شهید و شهادت اظهار کرد: تمام کتاب‌هایی که حتی توسط افراد عادی در خصوص شهدا و جامعه ایثارگری و ترویج فرهنگ و اشاعه ایثار و شهادت نگارش می‌شود؛ در صورت تایید کارشناسان از سوی بنیاد شهید حمایت می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه زبان فرهنگ و هنر مهمترین ابزار برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: خوشبختانه دیدگاه نسبت به حمایت چنین آثاری مثبت بوده و اتفاقات خوبی در این بخش رخ داده است.

برزگر درباره رقم حمایت‌های مادی و معنوی از آثار هنری با موضوع ایثار و شهادت که مورد پذیرش بنیاد شهید قرار می‌گیرند، نیز گفت: حمایت‌های بنیاد شهید از آثار حوزه ایثار و شهادت مادی و بستگی به نوع آثار و کیفیت آن متغیر است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری درباره ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و همچنین اشاره ایشان به سابقه کهن و تاریخی ملت مسلمان ایران در تولید کتاب و کتاب‌خوانی؛ رویکرد اداره امور هنری، انتشارات و اسناد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان را در حمایت از نویسندگان، مؤلفان و ناشران در حوزه ایثار و شهادت عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط