یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
«شهد شیرین شفا» به بازار کتاب رسید

خراسان‌رضوی - کتاب «شهد شیرین شفا» به قلم نویسنده صاحب‌نام خراسانی، حمیدرضا سهیلی که پنجمین جلد از مجموعه هشت جلدی قصه‌های رضوی است، توسط انتشارات فاخر به‌نشر روانه بازار کتاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، کتاب «شهد شیرین شفا» به قلم حمیدرضا سهیلی، نویسنده نام‌آشنا و پیشکسوت تئاتر خراسان با محتوای قصه‌هایی با موضوعِ حرم و زیارت روانه بازار کتاب شد.

«شهد شیرین شفا» پنجمین جلد از مجموعه هشت‌جلدی قصه‌های رضوی است، عنوان ۴ جلد قبلی این کتاب که با استقبال بسیار خوب دوست‌داران کتاب همراه بودند شامل «کسی که مثل هیچکس نیست»، «وقتی عشق شکوفه می‌دهد»، «شب ستاره باران» و «آواز آسمانی عشق» است، که طی سال‌های ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۰ توسط به‌نشر چاپ و عرضه شدند و به گفته نویسنده، سه جلد باقیمانده از این مجموعه ۸ جلدی در آینده نوشته خواهد شد.

شهید شیرین شفا داستان آن دسته از آدمهایی است که به نیت گرفتنِ شفا، به حرم مطهر رضوی می‌روند و امام رئوف جواب استغاثه‌های آنان را داده و سلامتی را به خواست خداوند به آنان باز می‌گرداند.

روایت‌های این کتاب که تمامی آن‌ها مستند هستند و مدارکشان در آستان‌قدس‌رضوی موجود است، مخاطب را با گوشه‌ای از عنایاتِ امام مهربانی‌ها با زائرانشان آشنا می‌کند.

در بخشی از متن این کتاب آمده است: دختر توی حرم رها بود. بی هدف در صحن می چرخید. بی که میلی به نشستن داشته باشد و یا قصدی به نمازی و زیارتی. خادمه‌ای جوان متوجه پریشان حالی او شد. به سویش رفت. نگاه کنجکاو دختر همینطور که بر روی آدم‌ها می چرخید و به دنبال نگاه آشنا یا مهربانی می‌گشت، بر روی نگاه کنجکاو خادمه ی جوان ثابت ماند.

تاکنون کتاب وزینِ «صدسال تئاتر مشهد» در ۳ جلد، «داستان‌های رضوی» در ۵ جلد، «آسید کمال»، «بوی بهشت» و «شفا یافتگان» از این نویسنده خوش‌نام روانه بازار شده است، همچنین اینکه کتاب «آ سید محسن» که شخصیت‌نگاری تئاتر مشهد، ویژه زنده‌نام سیدمحسن مصطفی‌زاده است و رمان «آتش احساس» از او در دست چاپ است.

به گزارش ایبنا؛ کتاب «شهد شیرین شفا» در قطع رقعی، ۱۷۶ صفحه و قیمت ۸۰ هزار تومان توسط انتشارات به نشر روانه بازار کتاب شده و در کتابفروشی‌ها در دسترس علاقه‌مندان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها