جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
پروژه کتابخانه مرکزی ساری در اولویت است

مازندران-دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی گفت: کتابخانه مرکزی ساری از پروژه‌های اولویت‌دار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ساری، مهدی رمضانی بعدازظهر جمعه در بازدید از پروژه کتابخانه مرکزی ساری، اظهار کرد: کتابخانه مرکزی ساری، یکی از پروژه‌هایی است که طولانی شده و از اقداماتی که دولت بر آن تاکید دارد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است.

وی با بیان اینکه در حوزه کتابخانه‌ها هم پروژه‌های متعددی در کشور داشتیم که به بهره‌برداری رسیدند و آخرین پروژه هم مربوط به کتابخانه مرکزی خرم‌آباد بود، افزود: با همتی که در دولت وجود دارد پروژه سای هم تکمیل می‌شود و وزیر ارشاد از این پروژه بازدید کرد.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی گفت: رئیس‌جمهور اخیراً دستور چهار بندی داد که یک بند آن مربوط به تکمیل پروژه‌های کتابخانه مرکزی است.

این مسئول تصریح کرد: از طریق دفتر پیگیری‌های رئیس‌جمهور و هم از طریق وزیر ارشاد موضوع را پیگیری می‌کنیم که بودجه اختصاص یابد.

رمضانی با بیان اینکه نزدیک‌ترین پروژه‌هایی که داریم مربوط به پروژه کتابخانه مرکزی رشت و بندرعباس است، ادامه داد: امیدواریم سال آینده نخستین اقدام، پروژه کتابخانه مرکزی ساری باشدچون درصد پیشرفت این پروژه بالاست و یکی از پروژه‌های اولویت‌دار قلمداد می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها