یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
معرفی «یک راه بهتر» در قالب داستان نویسی

زنجان- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: در قالب کارگاه داستان نویسی، اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان «یک راه بهتر» برای حل مشکلات پیدا کردند.

حجت‌الاسلام علیرضا عیسی خانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در کانون پرورش فکری استان دنبال می‌شود؛ آموزش راهکارهای مقابله با مسائل و مشکلات روزمره به اعضا از طریق داستان و یا مطالعه کتاب‌های آموزشی است.

وی با اشاره به اینکه کتاب‌های داستان و یا آموزشی موجود درباره مسائل متعدد در بازه‌های زمانی متفاوت برای اعضا قرائت شده و نکات آموزشی آن برجسته می‌شود تا کودکان از آن درس گرفته و یاد بگیرند، اضافه کرد: برای عملیاتی کردن همین موضوع کارگاه آموزشی حل مشکلات با معرفی کتاب «یک راه بهتر» برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به اینکه کتاب «یک راه بهتر» دارای نکات و ارزش‌های اخلاقی است که در قالب داستان‌های جنگل بیان شده است، گفت: برای آموزش این موضوعات به روش قصه‎گویی اعضای کانون‌های پرورش فکری آموزش‌های مربوطه را فرا گرفتند.

عیسی‌خانی همچنین از اجرای طرح صحیح خوانی کتاب در قالب معرفی کتاب «این پسر چقدر کتاب می خورد» خبر داد و افزود: در قالب معرفی این کتاب هم اهمیت مطالعه و درست خواندن کتاب به اعضا آموزش داده شد.

وی با اشاره به اینکه در زمان حاضر پویش کتابخوانی در ۲۸ مرکز کانونی استان زنجان برای بیش از ۱۳ هزار عضو در حال اجراست، اضافه کرد: پویش کتابخوانی در قالب «به وقت کتاب» اجرا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به اینکه آموزش‌های داستان نویسی و نویسندگی کانون پرورش فکری بسیار مفید و موثر در آینده اعضاست، افزود: در حال حاضر برخی از مربیان کانون پرورش فکری از اعضای همین مراکز هستند که در بحث نویسندگی فعالیت دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط