سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰
قصه گویی برای کودکان پارسیانی/ شعر خوانی و خوانش کتاب

هرمزگان - در روز پایانی هفته کتاب و کتابخوانی، برنامه قصه‌گویی و خوانش کتاب برای کودکان پارسیانی برگزار شد.

کتابدار کتابخانه عمومی نبی اکرم (ص) پارسیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از این کتابخانه به عنوان قلب تپنده کتاب و کتابخوانی شهرستان پارسیان نام برد و گفت: ۱۰ روز بسیار پرکاری را تجربه کردیم.

حلیمه روشن زاده کتابدار این کتابخانه از روزهای پرفروغ کتاب و کتابخانه گفت و افزود: در روز پایانی هفته کتاب، کتاب قصه سیمرغ و پادشاه مارها، مهد باران و قصه گویی نمایشی از کتاب ببر و بدوز با شعار آینده خواندنی است برگزار شد.

وی اضافه کرد: تعداد ۴۰ نفر از دانش آموزان مهد باران با حضور مدیر و مربیان مهد کودک از کتابخانه نیز بازدید کردند و ضمن آشنایی با فضای کتابخانه و بخش کودک، از نمایشگاه تازه های کتاب کودک کتابخانه دیدن کردند.

او ادامه داد: در این بازدید دانش آموزان زمانی را در محل سالن مطالعه کتابخانه نشستند و برایشان داستان ببر و بدوز، اثر افسانه شعبان نژاد خوانده شد و مسابقه نقاشی در بین آن‌ها اجرا شد.

روشن زاده همچنین گفت: برای بیش از ۷۰ نفر از کودکان نونهال مهدکودک بچه های آسمان، از کتاب رفتم به باغ انجیر و رفتم به باغ پرتقال از سروده‌های افسانه شعبان نژاد توسط کتابدار شعر خوانی شد.

این چهره مروج کتاب ابراز داشت: با هدف آشنایی و ترغیب کودکان به کتاب و کتابخوانی، کودکان پیش دبستانی بچه های آسمان از کتابخانه نبی اکرم (ص)، پارسیان بازدید کردند و طی این بازدید در مورد اهمیت کتاب و کتاب خواندن توضیحاتی داده شد و سپس بخشهای مختلف کتابخانه معرفی شد.

حلیمه روشن زاده با اشاره به حضور دانش آموزان مدرسه دخترانه گفت: کتاب قصه بزها و غول ترسناک نویسنده مارا آلپرین به ترجمه پارسا ناظری نیز خوانش شد.

کتابدار کتابخانه عمومی نبی اکرم (ص) از حضور دانش آموزان پایه دوم مدرسه یاسر نصوری و قصه گویی از داستان لک لک و روباه، ترجمه پریسا همایون روز، از انتشارات کتابهای بنفشه گفت و افزود: پایان بخش برنامه‌های آخرین روز هفته کتاب نیز حضور دانش آموزان پایه سوم پسرانه حاج علی حیدری در کتابخانه بود که قصه موش دروغگو ترجمه شیلا خداداد برای آنها خوانش شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها