پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
کتاب «آدمک مخوف» در ایلام رونمایی و نقد شد

ایلام- به همت شهر کتاب ایلام، آئین رونمایی و نقد و بررسی کتاب «آدمک مخوف» نوشته شاهین فولادوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، به همت شهر کتاب ایلام، آئین رونمایی و نقد و بررسی کتاب «آدمک مخوف» نوشته شاهین فولادوند عصر سه شنبه با حضور جمعی از نویسندگان، شاعران، منتقدان و اهالی فرهنگ و ادبی در این مجموعه برگزار شد.

کتاب «آدمک مخوف» در ایلام رونمایی و نقد شد

در این آئین سبحان جوهری، نویسنده و منتقد ایلامی گفت: فولاوند در نوشتن قالب‌های مختلف ادبی، دغدغه‌های اجتماعی دارد و نویسنده پرکاری است و در قالب‌های داستان کوتاه فیلمنامه و نمایشنامه و رمان قلم می زند.

وی ادامه داد: نویسنده با انتشار این کتاب نشان داده که نسبت به کتاب‌ها و کارهای قبلی اش رشد و پیشرفت خوبی داشته است.

کتاب «آدمک مخوف» در ایلام رونمایی و نقد شد

در ادامه رضا میری شاعر و منتقد گفت: با آثار شاهین فولاوند ارتباط برقرار می‌کنم، زیرا ثلم خوبی دارد و او نویسنده ای است که همیشه از واقعیت‌ها می‌نویسد و در شخصیت پردازی، تخیل خوبی دارد.

شاهین فولاوند نویسنده اثر در ادامه ضمن تقدیر از فعالیت‌های فرهنگی و ادبی شهر کتاب ایلام و سپاس از حضور نویسندگان، شاعران و اهالی قلم و ادب گفت: آدمک مخوف، قدمی در گشودن روزنه‌ای به دیدن یک حقیقت دردناک است؛ از هزاران قربانیانی که شاید در نگاه اول، مخوف و ترسناک به‌نظر بیایند و حاضر نباشیم که لحظه‌ای کوچک خود را در جای آن‌ها قرار بدهیم و یا دست کم درکشان کنیم.

کتاب «آدمک مخوف» در ایلام رونمایی و نقد شد

وی با انتقاد از به نادیده گرفتن قالب فیلمنامه در تولید آثار سینمایی و…گفت: چاپ فیلمنامه‌هایی که بنا به دلایلی موفق نشده که به فیلم تبدیل شوند، باعث می‌شود که فیلمنامه ها هویت مستقلی از خودشان نشان دهند و تلاشی است برای اهداف آموزشی این حرفه. در هر صورت فیلمنامه‌ها فاکتورهای عناصر داستانی را دارند و باید با آثار داستانی با ارزش هم برابری کنند.

آئین رونمایی و نقد و بررسی فیلمنامه آدمک مخوف، نوشته شاهین فولادوند با خوانش بخش هایی از کتاب در شهر کتاب ایلام، به پایان رسید.

به گزارش ایبنا؛ آدمک مخوف، چهارمین اثر شاهین فولادوند (۱۳۷۰) بعد از کتاب‌های اشک عشق، شب تلخ و نوازش‌های عاشقانه است، انتشارات زرین اندیشمند آن را در ۱۶۵ صفحه، با طرح جلدی از ریحانه عامری‌پویا به قیمت ۱۱۸ هزار تومان در سال ۱۴۰۲ در تیراژ ۲۰۰ جلد منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها