چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
نمایشگاه کتاب بجنورد با ۸ هزار جلد کتاب گشایش یافت

خراسان شمالی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، نمایشگاه کتاب بجنورد با ۸ هزار جلد کتاب آغاز به کار کرد.

تقی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بجنورد اظهار کرد: نمایشگاه کتاب همزمان با هفته کتاب‌وکتابخوانی در استان خراسان شمالی با ۲۵ غرفه و با حضور ناشران متعدد بومی آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به عناوین و موضوعات کتاب‌های موجود در نمایشگاه افزود: کودک‌ونوجوان، تاریخی، جامعه‌شناسی، آموزشی، رمان، روانشناسی و دینی از مهم‌ترین موضوعات کتاب در این نمایشگاه هستند.

صادقی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در مجتمع طلای سفید، صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ برای بازدید علاقمندان باز است.

وی با بیان اینکه در حاشیه این نمایشگاه برنامه‌های متعددی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: برگزاری شاهنامه‌خوانی، قصه‌گویی، تجلیل از کتابخوانان برتر، مشاعره و..از برنامه‌های این هفته هستند.

وی با بیان اینکه انتشارات مهم و بومی استان در این نمایشگاه حضور دارند؛ تاکید کرد: انتشارات عضدی، بوستان کاغذی معبر و همچنین فروشگاه کتاب حاتمی در این نمایشگاه همکاری و مشارکت دارند.

صادقی گفت: تلاش خواهیم کرد نمایشگاه سراسری کتاب را در استان خراسان شمالی راه‌اندازی کنیم.

نمایشگاه کتاب بجنورد با ۸ هزار جلد کتاب گشایش یافت

وی در پایان گفت: همکاری وهم افزایی نهادهای فرهنگی در حوزه کتاب‌وکتابخوانی را یکی از دلایل مهم برگزاری این نمایشگاه دانست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها