سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
نشست نقد و بررسی کتاب «آموزش مهارت‌های اجتماعی به دانش‌آموزان نابینا»

نشست نقد و بررسی کتاب «آموزش مهارت‌های اجتماعی به دانش آموزان نابینا» با حضور احمد به‌پژوه، استاد دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نشست نقد و بررسی کتاب «آموزش مهارت های اجتماعی به دانش آموزان نابینا» با حضور دکتر احمد به پژوه، استاد تمام دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران شنبه ۲۷ آبان از ساعت ۱۶ تا ۱۷ در سالن آمفی تئاتر کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار می شود.

موسسه حمایت از بیماران چشمی آرپی با هدف تحت پوشش قراردادن بیماران آر پی، ارائه خدمات تشخیصی و درمانی و حمایت های مالی و اجتماعی به این گروه بیماران در سال ۱۳۸۰ با شماره ثبت ۱۴۱۵۲ تاسیس شد و در طی چند سال با تلاش و کوشش دست اندرکاران این امر، بیش از هفت هزار بیمار آرپی را تحت پوشش خود دراورد که از این حیث بزرگترین موسسه آرپی کشور محسوب می شود. بیماری رتینیت پیگمانتر یا به اختصار RP نام گروه بزرگی از خانواده بیماری های ارثی تحلیل برنده شبکیه است که معمولاً با اشکال دید در شب و در سنین جوانی شروع می شود و در پی آن رفته رفته میدان دید محدود و در مرحله بعدی دید مستقیم و مرکزی بیمار کاهش می یابد و در نهایت می تواند باعث نابینایی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط