دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
مسابقه فرهنگی روزنامه‌دیواری «نسل آرمانی» در لرستان برگزار می‌شود

لرستان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری مسابقه فرهنگی روزنامه‌دیواری «نسل آرمانی» به مناسبت سی‌ویکمین دوره هفته کتاب در لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، اعظم روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: به منظور گرامیداشت سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برنامه‌های متنوعی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و با همکاری دستگاه‌های مختلف فرهنگی استان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه دیدگاه واقع‌بینانه مقام معظم رهبری برای تحلیل منصفانه و دلسوزانه مسائل کشور و توجه ایشان به مسائل روز دنیا نشان‌دهنده دقت و حساسیت ایشان نسبت به مسائل مرتبط با مردم و نظام است افزود: فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع دانش‌آموزان بیانگر عمق اطلاع و آگاهی ایشان به مسائل و روحیات اقشار مختلف بود.

روانشاد تاکید کرد: دانش‌آموزان برای کسب قله‌های موفقیت در عرصه‌های مختلف آموزشی، اجتماعی، فرهنگی باید حول محور ولایت و حفاظت از ارزش و آرمان‌های شهدا و بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حرکت کنند و بیانات رهبر را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند، که بر این اساس به مناسبت سی‌ویکمین دوره هفته کتاب، مسابقه فرهنگی تهیه روزنامه دیواری از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر ایشان با دانش‌آموزان در لرستان برگزار می‌شود.

مسابقه فرهنگی روزنامه‌دیواری «نسل آرمانی» در لرستان برگزار می‌شود

وی ادامه داد: این رویداد فرهنگی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از ۲۴ آبان ماه جاری تا ۱۰ آذرماه برگزار خواهد شد.

روانشاد با اشاره به اینکه به پنج گروه برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، بیان کرد: از آثار تهیه شده نمایشگاهی برپا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها