شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
زندگی ایلان ماسک بر پرده سینما

فیلم ایلان ماسک به کارگردانی دارن آرونوفسکی در دست ساخت است. این فیلم بر اساس کتاب زندگینامه‌ ایلان ماسک نوشته والتر ایزاکسون، ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از ورایتی، فیلم زندگی ایلان ماسک به کارگردانی دارن آرونوفسکی در دست ساخت است. این فیلم بر اساس کتابی نوشته والتر ایزاکسون درباره غول بحث برانگیز تکنولوژی، ساخته می‌شود. همچنین پیش از این فیلم «استیو جابز» توسط استدیو یونیورسال در سال ۲۰۱۵ از روی کتابی به همین نام با بازی مایکل فاسبندر در نقش مدیرعامل اپل ساخته شده بود.

گفته شده رقابت شدیدی برای کتاب ایزاکسون از سوی استودیوها و فیلمسازان وجود داشته و در نهایت استدیو A۲۴ برنده جنگ مناقصه شده است.

آرونوفسکی سال پیش فیلم «نهنگ» را با بازی برندان فریزر ساخت. وی برای سبک فیلمسازی سوررئال خود که اغلب شامل عناصر روانشناختی است، شهرت دارد. «مرثیه‌ای بر یک رویا»، «قوی سیاه» و «مادر!» از فیلم‌های پیشین این کارگردان با همین رویکرد هستند. آرونوفسکی برای «قوی سیاه» نامزدی اسکار بهترین کارگردانی را کسب کرد و ناتالی پورتمن جایزه بهترین بازیگر زن را برای همین فیلم از آن خود کرد.

ایلان ماسک با تأسیس اسپیس ایکس، شرکت سازنده فضاپیما در سال ۲۰۰۲ به شهرت رسید. او همچنین از اولین سرمایه‌گذاران تسلا بود و در نهایت رئیس این غول خودروسازی شد. چندی پیش ماسک تصمیم بحث‌برانگیزی برای خرید توییتر گرفت و در نهایت این رسانه اجتماعی را به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار خرید و نام آن را به X تغییر داد. او ثروتمندترین فرد جهان است و بلومبرگ و فوربس دارایی خالص او را تا اکتبر بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار تخمین زده‌اند.

ماسک اواخر روز جمعه این خبر را در «ایکس» اعلام کرد و نوشت: خوشحالم که آرونوفسکی این کار را انجام می‌دهد. او یکی از بهترین‌هاست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط