شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
برگزاری پویش شعر مقاومت با عنوان «اسم شب، صبح است» در یزد

یزد - کارشناس فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های استان یزد از برگزاری پویش شعر مقاومت با عنوان «اسم شب، صبح است» با همکاری دانشکده فنی امام علی (ع) یزد خبر داد.

ایمان مطهری‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هفته کتاب در استان یزد گفت: هفته کتاب فرصت مناسبی برای ارائه فعالیت‌های ترویجی کتاب و کتابخوانی در بین اقشار مختلف مردم است.

وی افزود: هدف ما در برنامه‌های فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد، عمومی کردن کتاب و کتابخوانی و قرار گرفتن کتاب در سبد خانوارهای استان است.

کارشناس فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های استان یزد ادامه داد: در این راستا با همکاری دانشکده فنی امام علی (ع) یزد اقدام به برگزاری پویش شعر مقاومت با عنوان «اسم شب، صبح است» کرده‌ایم که هدف از این پویش گرامیداشت یادو خاطره شهدای غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی‌گناه غزه است.

مطهری نیا بیان کرد: این پویش در بخش‌های دانشجویان، اعضای کتابخانه‌های عمومی استان و آزاد است که علاقمندان می‌توانند آثار خود را صرفاً از طریق بارگذاری در سامانه مسابقات فرهنگی به آدرس www.samakpl.ir ثبت کنند.

وی گفت: آثار در تمامی قالب‌های شعری پذیرفته می‌شود و هر شاعر می‌تواند حداکثر ۴ اثر به دبیرخانه ارسال کند و هر قطعه شعر در یک صفحه pdf بارگذاری شود

کارشناس فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های استان یزد بیان کرد: مهلت ارسال آثار ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۲ است که مراسم این پویش نیز در روز ۵ آذرماه سال جاری در یزد برگزار می‌شود.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط