جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
استقبال خانواده‌ها از بخش کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب تبریز/ تمرین انس با یار مهربان

آذربایجان شرقی- به اعتقاد اغلب مراجعه کنندگان به غرفه‌های کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب تبریز، این مجموعه فرصتی است که فرزندان از سنین پایین با کتاب و کتابخوانی انس و الفت بگیرند.

سرویس استان‌های خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا): اغلب مراجعه کنندگان به غرفه‌های کتاب کودکان و نوجوانان ضمن تقدیر از پیش بینی محلی ویژه برای این منظور، اعتقاد دارند حضور فرزندان همراه با والدین در رویدادهای فرهنگی مانند کتاب انس با مطالعه و آگاهی و دانش از سنین پایین را به آنها می آموزد.

خانمی که با دختر هشت ساله اش برای خرید آمده بود، از موضوع محور بودن نمایشگاه ابراز خرسندی کرد و گفت: ما در خانه لیست کتاب‌هایی که می‌خواستیم را نوشته و با خود آورده بودیم و موضوع محور بودن نمایشگاه باعث شد که سریع‌تر کتاب‌هایی را که می‌خواهیم پیدا کنیم.

پدری ۴۰ ساله که با دو دختر خود به نمایشگاه آمده و کتاب های زیادی خریده بودند، گفت: سطح نمایشگاه مورد قبول او و دخترانش بود چرا که فرزندانش هر کتابی را که می‌خواستند خریده بودند.

خانواده ی پنج نفره آقای ایمانی که از شهرستان‌های اطراف آمده بودند از شرایط نمایشگاه راضی بودند. آنها گفتند هر کدام از اعضای خانواده هر کتابی را که مد نظر داشتند را در این نمایشگاه پیدا کردند.

مادر خانواده اضافه کرد که کتاب‌هایی را که من در کتاب فروشی‌ها برای بچه پیدا نکرده بودم در نمایشگاه به راحتی پیدا کردم.

استقبال خانواده‌ها از بخش کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب/ تمرین انس با یار مهربان

زهرا حاتمی از برپا بودن غرفه نقاشی برای کودکان ابراز رضایت کرد و گفت: وجود این غرفه برای کودکان خیلی خوب و سرگرم کننده بود.

نمایشگاه تنوع و جامعیت داشت

یک دختر دانشجوی علاقه‌مند به کتاب و مطالعه به خبرنگار ایبنا گفت: کتاب‌های مورد علاقه ام را در این نمایشگاه پیدا کرده و خریدم، که این نشان می دهد که نمایشگاه این دوره جامعیت مناسبی از لحاظ کتاب و تنوع کافی از لحاظ موضوعات دارد و توانتسم هم برای خودم و هم برای برادران و خواهران خردسالم کتاب تهیه کنم.

برخی مراجعه کنندگان در عین حال با بیان اینکه غرفه های کتاب کودکان و نوجوانان باید جاذبه های بصری شاد و مفرحی داشته باشند، تاکید کردند که غرفه‌های تفریح و سرگرمی و همچنین اجرای موسیقی مناسب کودکان در فضای سالن بر جذابیت این بخش از نمایشگاه بیافزاید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط