پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
نگاهی به رویکرد جدید نمایشگاه کتاب تبریز/ «سیستم جامع پرداخت» رضایت مردم را فراهم کرد

آذربایجان شرقی- هجدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی تبریز در شرایطی شروع به فعالیت کرد که رویکرد جدیدی اتخاذ و رضایت مردم را نیز فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در تبریز، یکی از رویکردهای جدید دوره هجدهم نمایشگاه تبریز، سیستم جامع پرداخت برای پرداخت هزینه کتاب‌های خریداری شده است.

سید محمد آقایی ۵۰ ساله از شرایط پرداخت جامع هزینه‌های کتاب نمایشگاه تبریز ابراز خرسندی کرد و گفت: اتخاذ این رویکرد برای هجدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی تبریز تجربه خوبی است.

وی ادامه داد: یکی از دستاوردهای این سیستم، قیمت یکسان کتب و جلوگیری از اعمال قیمت‌های مختلف است.

حسین علیاری، دانشجوی ۲۵ ساله هم گفت: پرداخت یک‌جای هزینه‌های کتاب باعث می‌شود کمتر درگیر حساب و کتاب شویم و به راحتی کتاب‌های دلخواه را انتخاب و آخر سر مجموع هزینه‌ها را پرداخت کنیم.

وی گفت: اقشاری مثل ما دانشجوها هر لحظه درگیر حساب و کتاب و پرداخت هزینه‌ها هستیم ولی این سیستم می‌تواند در کنترل هزینه‌ها به ما کمک کند.

جمعی از دانشجویان پزشکی تبریز هم از موضوع محور بودن این دوره ابراز رضایت کردند و گفتند که دسترسی به کتاب‌های منبع بسیار راحت تر شده است.

نگاهی به رویکرد جدید نمایشگاه کتاب تبریز/ «پرداخت جامع» رضایت مردم را فراهم کرد

به گفته آنان، در صورت تمام شدن کتابی با گرفتن اطلاعات فرد، شارژ شدن آن را به اطلاع مخاطبین می‌رسانند.

حسین صالح پور ۷۰ ساله گفت: استقبال خوب بود و موضوع محور بودن این دوره امکان مقایسه آثار فراهم کرده است.

وی از تنوع عناوین در حوزه ادبیات راضی اظهار رضایت کرد و شرط حضور کتابهای چاپ جدید را عامل رقابت و ارتقای کیفی نمایشگاه دانست.

هجدهمین نمایشگاه کتاب تبریز ۱۷ الی ۲۱ آبان ماه در محل دادمی نمایشگاه های بین المللی تبریز از ساعت ۱۰ الی ۲۱ پذیرای علاقه مندان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط