پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
اتوبوس کتابخانه سیار شهرداری منطقه ۵ تبریز رونمایی شد

آذربایجان شرقی - همزمان با برپایی نمایشگاه کتاب تبریز، اتوبوس کتابخانه سیار شهرداری منطقه ۵ رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار، خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در تبریز، شهردار منطقه ۵ تبریز صبح پنجشنبه در آیین رونمایی از اتوبوس کتابخانه سیار اظهار داشت: همیشه همزمان با برپایی نمایشگاه کتاب تبریز، رویدادهای جدیدی هم معرفی می شود.

اکبر پورخردمند، ادامه داد: شهرداری منطقه ۵ تبریز نیز همزمان با افتتاح این نمایشگاه، یکی از اتوبوس‌های شرکت واحد را پس از مرمت به کتابخانه سیار تبدیل و در این رویداد رونمایی کرد.

پورخردمند با اشاره به همکاری این منطقه با انجمن بانوان کتابخوان، هدف اصلی از اجرای این طرح را قابل دسترس کردن کتاب برای عموم شهروندان، تسهیل کتاب رسانی و معرفی کتاب های خوب به علاقه مندان کتاب عنوان کرد.

وی برگزاری نمایشگاه کتاب و هفته کتاب و کتابخوانی را فرصتی مناسب برای ترغیب شهروندان به فرهنگ کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه دانست و افزود: در همین راستا شهرداری منطقه ۵ برنامه های مختلفی برای شهروندان تدارک دیده شده که اصلی ترین رونمایی از اتوبوس کتاب خواهد بود.

به گزارش ایبنا؛ هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز، یازدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها و نخستین نمایشگاه عفاف و حجاب پس از چهار سال وقفه از چهارشنبه هفدهم تا یکشنبه بیست‌ویکم آبان‌ماه ۱۴۰۲، از ساعت ۱۰ الی ۲۱ در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برپاست.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط