یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
باغ کتاب در مشهد احداث می‌شود

خراسان‌رضوی- معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری مشهدمقدس از ایجاد باغ کتاب در قالب بوستان جدید و ۷۳ هکتاری کرامت در این کلان‌شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، مهدی یعقوبی افزود: باغ کتاب با مساحت حدود ۱۰ هکتار در بوستان کرامت ۷۳ هکتاری که عملیات اجرایی آن آغاز شده است، ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه این بوستان در منطقه شهرک شهید رجایی مشهد است، اضافه کرد: باغ کتاب شامل بخش‌هایی چون رسانه (سینما، آمفی تئاتر و…)، هنر (موزه، گالری و…)، فرهنگ (کتابخانه، فروشگاه و نمایشگاه کتاب و حوزه آموزش) است.

یعقوبی گفت: بوستان ۷۳ هکتاری کرامت مشهد در محدوده شهرک شهید رجایی با هشت باغ احداث می‌شود که یک مورد باغ کتاب خواهد بود.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری مشهدمقدس اظهار کرد: با توجه به تراکم جمعیتی بالا در محدوده شهرک شهید رجایی و نیاز به فضای سبز، بوستان ۷۳ هکتاری به عنوان بزرگ‌ترین بوستان در محدوده کم‌برخوردار مشهد احداث می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این بوستان بزرگ شامل هشت‌باغ است؛ باغ شهر، باغ ایرانی، باغ کتاب، باغ بازی، باغ بانوان، باغ سلامت، باغ رویش و باغ ورزش، فضاهایی است که قرار است پذیرای زائران و مجاوران بارگاه رضوی باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها