یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
استقبال چشمگیر زنجانی‌ها از اجرای طرح پیک کتاب

زنجان- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: در راستای دسترسی آسان به منابع کتابی، اجرای طرح پیک کتاب در زنجان در حال اجراست.

محمدرضاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: دو کتابخانه عمومی «حاج احمد مهدوی و سید افضل موسوی» میزبان طرح پیک کتاب هستند.

وی با اشاره به اینکه شرط استفاده از این طرح عضویت سراسری در یکی از کتابخانه‌های عمومی استان است، اضافه کرد: سفارش کتاب از طریق «سامانه یکپارچه مدیریت کتابخانه‌های عمومی» انجام می‌شود.

رضاخانی با بیان اینکه تکمیل اطلاعات فردی و آدرس و شماره تلفن در این سامانه ضروری است، گفت: تحویل منابع به اعضا یک روز در هفته برای هر کتابخانه منتخب انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه از اجرای این طرح با استقبال خوبی مواجه شده است، تصریح کرد: ثبت درخواست همه روزه از ساعت ۸:۳۰ دقیقه تا ۱۲:۳۰ دقیقه انجام می شود.

رضاخانی گفت: اعضا باید دقت کنند که بازگشت منابع اطلاعاتی امانت داده شده، از طریق مراجعه حضوری و یا تماس با کتابخانه انجام می شود و مدت زمان امانت کتاب هم ۱۴ تا ۳۰ روز است.

با اجرای این طرح امکان دسترسی آسان مخاطبان و علاقه‌مندان به کتاب که به هر دلیل قادر به مراجعه به کتابخانه نیستند، فراهم شده و علاقه‌مندان و مخاطبان کتابخانه‌های عمومی می‌توانند با مراجعه به سایت www.samanpl.ir کتاب مورد نظر خود را در کتابخانه‌های مجری طرح جست‌وجو و از طریق برقراری ارتباط تلفنی با کتابخانه؛ منابع درخواستی خود را به صورت رایگان درب منزل خود به امانت دریافت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط