شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
اجرای برنامه‌های هفته کودک در ۸۳ کتابخانه زنجان

زنجان- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: برنامه‌های هفته کودک به میزبانی ۸۳ کتابخانه زنجان اجرا شد.

محمد رضاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: برنامه‌های هفته ملی کودک در قالب نقالی، نمایش عروسکی، قصه‌گویی‌، کاردستی، مسابقات مختلف فرهنگی، نمایشنامه خوانی اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه هریک از کتابخانه‌های عمومی به تناسب ظرفیتی که داشتند میزبان برنامه‌های هفته ملی کودک بودند، اضافه کرد: اجرای نمایش عروسکی، قصه‌گویی، برگزاری مسابقات کتابخوانی و بازی‌های گروهی از جمله برنامه‌هایی بود که در کتابخانه‌های عمومی اجرایی شد.

رضاخانی با اعلام اینکه بیش از ۵۰ درصد اعضای کتابخانه‌های عمومی استان کودکان و نوجوانان هستند، افزود: در همین راستا علاوه بر هفته کودک به صورت مستمر در طول سال نیز برنامه‌های متنوعی برای این گروه از اعضا اجرا می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با اشاره به برنامه‌های روتین کتابخانه‌های عمومی استان در راستای ترویج فرهنگ مطالعه بین کودکان و نوجوانان بیان کرد: ایجاد عادت به خواندن، انس با کتاب از دوران کودکی، معرفی و شناساندن خدمات کتابخانه‌ای و ترغیب حضور کودکان و نوجوانان در کتابخانه‌های از جمله برنامه‌هایی است که در طول سال اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از برنامه‌ها نیز به صورت مشترک بین والدین و کودکان اجرا می‌شود، گفت: این برنامه‌ها شامل ارائه مشاوره روانشناسی، ارائه خدمات در حوزه نحوه برخورد با کودکان از جمله موضوعات آموزشی ویژه کودکان و والدین است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها