چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶
«تبارنامه ایل پنجستون» به چاپ دوم رسید

ایلام- کتاب «تبارنامه ایل پنجستون» از سوی نشر زانا به چاپ دوم رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، کتاب تبارنامه ایل پنجستون، تالیف محمدجلیل بهادری، با ویرایشی تازه از سوی نشر زانا به چاپ دوم رسید.

محمدجلیل بهادری، مولف و پژوهشگر ایلامی چاپ دوم این کتاب را بعد از پیرایش کتاب از غلط‌های چاپ قبل، با مطالب و اطلاعات جدید در قطع وزیری و در ۹۶۸ صفحه با جلد سخت و کاغذ مرغوب منتشر کرده‌است.

ماهیت کار پژوهشی روزآمد کردن برخی از محتواهاست که در طول زمان دچار تغییر و جابه جایی می شود و بازپرداخت و ویرایش علمی و ادبی به روزآمد کردن متون و رفع ابهامات و مشکلات آن کمک می کند.این کتاب یکی از کتاب‌های معتبر در حوزه نَسَب‌شناسی در استان ایلام است که به همت و تلاش پژوهشی محمدجلیل بهادری در کیفیتی مناسب منتشر شده و می تواند منبعی معتبر برای علاق مندان و پژوهشگران این حوزه به شمار برود.

ایل پنجستون، از ایلات اصلی و قدیمی استان ایلام است که قدمتی کهن دارد.

محمدجلیل بهادری متولد ۱۳۴۲ در ایلام و تاکنون از او کتاب‌های: گول سوو‏‫ نگاهی به شعر کردی‌سرایان متقدم و معاصر استان ایلام از قرن ۱۲ تا ۱۴ (دوره افشاریه تا کنون)، لیسک زه‌رین (پرتو طلایی) بررسی محتوایی و ساختاری شعر کردی ایلام، به‌یان ده یاسوو (طلوعی در افق) تصحیح، ترجمه و توضیح دیوان شعر حشمت منصوری‬ جمشیدی، شهریار شعر (بررسی آفاق شعر شهریار) دلیل و دلبر (گزیده شعرهای کردی حشمت منصوری‌جمشیدی) چاپ و منتشر شده است.

به گزارش ایبنا، چاپ اول کتاب تبارنامه ایل پنجستون تالیف محمدجلیل بهادری در سال ۱۴۰۱ در نشر زانا در ۵۷۸ صفحه منتشر شد و امسال در ویرایش تازه در ۹۶۸ صفحه توسط همین ناشر به بازار کتاب آمده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها