یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
برگزاری جشنواره شعر منطقه‌ای «سرباز وطن» به میزبانی مهریز

یزد - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز از برگزاری جشنواره شعر منطقه‌ای «سرباز وطن» به میزبانی مهریز در دی ماه خبر داد.

محمدرضا دهقان نیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، با اشاره به برگزاری جشنواره شعر منطقه‌ای «سرباز وطن» به میزبانی شهرستان مهریز گفت: همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جشنواره شهر منطقه‌ای دی‌ماه جاری در مهریز برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره با حضور شعرای استان‌های اصفهان، سمنان، فارس، کرمان و یزد برگزار می‌شود که اشعار مختلف شاعران این استان‌ها معرفی می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز بیان کرد: این جشنواره در دی ماه سال جاری برگزار می‌شود که جلسات هماهنگی آن نیز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، امام جمعه و فرماندار و مسئولان شهرستان مهریز برگزار شده است.

وی گفت: هدف از اجرای این جشنواره شناساییی ظرفیت‌های کشوری در حوزه هنر انقلاب و ارائه آثار ارزشی و انقلابی با محوریت شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی است.

دهقان نیری بیان کرد: از هنرمندان و شاعران یزدی نیز دعوت می‌شود که با ارائه آثار خود به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز در این جشنواره شرکت کرده و از این جشنواره بهره‌مند شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط