شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
خواستار این هستم که حافظ دین و قرآن و دعاگوی رهبر عزیزمان باشید

هر برگ زرینی از وصایای شهدا، تاریخ تحول فکری انقلاب اسلامی را در عرصه رویارویی نهایی جبهه حق علیه باطل بیان می‌کند و بسان قطب‌نمایی است که سمت و سوی جریان تمدن‌ساز اسلامی را نشانمان می‌دهد. آنچه در ادامه می‌خوانید، وصایای دلسوزانه شهدای مدافعان حرم نسبت به فضای غبارآلود زمانه و گرفتاری‌های آن‌ است.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «وصیت‌نامه شهدای مدافعان حرم» از اداره کل اسناد و انتشارات (بنیاد شهید و امور ایثارگران) و ویراسته نسرین خادمی خالدی است و نشر شاهد آن را منتشر کرده است. آنچه در ادامه می‌خوانید وصیت‌نامه شهید سید سجاد حسینی دینالی (سیزدهم تیر ۱۳۶۲- نهم آذر ۱۳۹۴) است.

به نام خدا

پدر و مادر عزیزم چه بگویم حلالم کنید.

پدرم اگرچه برای سربلندی اسلام و نظام جمهوری اسلامی قسمتی از سلامتی خود را هدیه کردی و هم اکنون فرزندت را، از شما می‌خواهم و ملتسمانه خواستارم که همسر و فرزندم را هیچگاه تنها نگذاری و پشتیبان آنها باشی و نگذاری لحظه‌ای تنها بمانند و اگرچه مال و سرمایه دنیا به کسی وفا نکرده است، تمام سرمایه ام تقدیم همسر و فرزند عزیزم گردد و پدر نگذار حقشان پایمال شود. و مادر عزیزم گرچه درد دنیا را تا این لحظه زیاد کشیدی امیدوار هستم تا ابد کنار پدرم به خیر و خوشی زندگی کنی و زندگی خوبی را برای همسر و فرزندم و برادرانم و خواهرم ایجاد نمایید.

در پایان از همسر عزیزم می خواهم مرا حلال کند و از فرزند عزیز و عزیزتر از جانم می خواهم اولاً مرا حلال کند، دوم، فردی پاک و مفید برای جامعه باشد و هرگز مادرش را تنها نگذارد. همسرم و فرزندم اگرچه موقعیتی پیش نیامد تا بتوانم در خدمتتان باشم و بتوانم حق پدری و داشته باشم، اما از خداوند در این لحظه می‌خواهم که همیشه پشتیبان و یاورتان باشد و مشکلات و سختی های دنیا برایتان آسان شود و اکنون همسر عزیزم اگرچه نمی‌توانم درد دلم را بگویم و گرچه بغض یتیمیت تا ابد در گلویم هست و گرچه با دعای پدر عزیزمان که در راه اسلام به شهادت رسید، عاقبت بخیر می شوید. ان شاءالله خواستار این هستم که حافظ دین و قرآن و همیشه دعاگوی رهبر عزیزمان باشید.

کوچک و خاک پای شما سیدسجاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها