دوشنبه ۹ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۵:۱۵
«شبي كه ستاره‌اش را گم كرده بود» از راه رسيد

«شبي كه ستاره‌اش را گم كرده بود»، نام تازه‌ترين مجموعه داستان ناهيد كبيري است كه به زودي از سوي نشر «افق» منتشر مي‌شود./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، كبيري در اين مجموعه نيز  همچون يكي از آثارش_ رمان «كشتي ماه عسل»_ به ساده‌ترين رويدادهاي زندگي با تاملي ژرف و از جنس خود زندگي نظر دوخته است.

ناهيد كبيري درباره جديد‌ترين مجموعه داستانش، گفت:" در مجموعه داستان «شبي كه ستاره‌اش را گم كرده بود» مانند نوشته‌هاي قبلي‌ام سعي داشتم تپش‌هاي زندگي را فراموش نكنم و به بطن زندگي و وقايع آن نگاهي نزديك‌تر بيندازم."
 
نويسنده رمان «كشتي ماه عسل» در ادامه افزود: در اين كار با بهره‌گيري از مسائل تازه‌تر به برش‌هاي كوچكي از زندگي پرداخته‌ام كه در آنها جرقه‌هايي از تخيل و روياپردازي ديده مي‌شود.
 
اين مترجم و داستان‌نويس، اظهار داشت: در اين داستان‌ها، تخيل، سايه‌اي بر واقعيت است؛ و در واقعيت‌هايي كه داستان از آنجا شروع مي‌شود، تخيل بخش پررنگ‌تري دارد.

«شام سرد»، «شبي كه ستاره‌اش را گم كرده بود» و «آديوس»، نام داستان‌هاي اين مجموعه‌اند. 

كبيري، نويسنده، شاعر و مترجم است و كتاب‌هاي شعر «آرزوهاي پاييزي»، «غروبي‌ها»، «دلخوشي‌هاي پراكنده»، «طرحي براي سنگ، شرحي براي سار»، و نيز سه مجموعه داستان «جمعه‌های باراني»، «روياي شيرين» و «پيراهن آبي» و نيز رمان «كشتي ماه عسل»، از جمله آثاري اند كه از او منتشر شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط