دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
همایش‌ معرفی کتاب‌های تقریظ شده مقام معظم رهبری در خراسان شمالی برگزار می‌شود

خراسان شمالی- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی از برگزاری نخستین همایش‌ معرفی کتاب‌های تقریظ شده مقام معظم رهبری در بجنورد خبر داد و گفت: در آستانه سالروز سفر تاریخی رهبری به خطه گنجینه فرهنگ‌ها و ادبیات این همایش تحت عنوان «مهرواژه‌های یار» برگزار خواهد شد.

مهدی آریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بحنورد، بیان کرد: سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی برکات فراوانی را برای حوزه کتاب به ارمغان آورده است.
 
وی گفت: این همایش برای نخستین بار در استان خراسان شمالی با حضور سعید عاکف، نویسنده کتاب خاک‌های نرم کوشک یکی از کتاب‌های تفریط شده توسط شخص رهبری برگزار خواهد شد.
 
آریان افزود: همایش «مهرواژه‌های یار» در کتابخانه عمومی دهخدا در بجنورد برپا خواهد شد.
 
وی خاطر نشان کرد: در حاشیه این همایش عظیم، نمایشگاه کتابی از کتاب‌های تفریظ شده مقام معظم رهبری در محل کتابخانه برای بازدید عموم دایر می‌شود.
 
آریان با اشاره به برکات حضور رهبری در استان خراسان شمالی، تاکید کرد: ۷۹ میلیارد ریال اعتبار در قالب مصوبات سفر مقام معظم رهبری به منظور تکمیل فضاهای کتابخانه‌ای ابلاغ شده بود.
 
وی تصریح کرد: کتابخانه بزرگ و مرکزی آیت‌الله مهمان نواز در بجنورد از محل همین اعتبارات تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.
 
آریان در پایان گفت: سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی نقطه عطفی در تاریخ توسعه این استان بود.
 
به گزارش ایبنا، رهبر معظم انقلاب در ۱۹ مهرماه سال ۱۳۹۱ به استان خراسان شمالی سفر کردند که این سفر ۸ روزه مصوبات پرشماری برای جبران و رفع محرومیت‌ها و عقب‌ماندگی و سرآغاز شکوفایی توسعه در این استان مصوب شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها