جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
کتاب «چگونه امتحان بگیریم» در بجنورد به چاپ رسید

خراسان شمالی- حمید رستمی، نویسنده بجنوردی گفت: کتاب چگونه امتحان بگیریم به همت انتشارات زبان علم در بجنورد به چاپ و روانه بازار کتاب شد.

حمید رستمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در بجنورد اظهار کرد: کتاب «چگونه امتحان بگیریم» در ۹۲ صفحه و در قطع رقعی منتشر و روانه بازار کتاب شد.
 
وی بیان کرد: ارزشیابی یکی از عناصر مهم آموزش و فرایند یاددهی_یادگیری است که بی‌توجهی به آن باعث کاهش یادگیری دانش‌آموزان خواهد شد.
 
رستمی افزود: تمامی کتاب‌های ارزشیابی در توضیحات خود از مثال‌ کتاب‌های متوسطه استفاده شده است که این موضوع باعث می‌شود دانشجویانی که خود را برای معلمی در دوره ابتدایی آماده می‌کنند این کتاب‌ها جذاب و کاربردی به نظر نرسد.
 
وی تاکید کرد: در این صورت است که دانشجویان علاقه‌ای به خواندن و اجرای تمرین‌های آن نمی‌کنند و ممکن است مهارت درست امتحان گرفتن را یاد نگیرند.
 
رستمی تصریح کرد: برآن شدیم تا کتابی برای رشته آموزش ابتدایی بنویسیم که از مثال‌ها و تمارین کتاب‌های ابتدایی استفاده شود تا هم دانشجویان به مطالعه کتاب علاقمند گردند و هم مثال‌ها باعث یادگیری و تسلط بیشتر دانشجویان و معلمان به محتوای کتاب درسی ابتدایی شوند.
 
وی در پایان گفت: این کتاب در شهریورماه سال جاری با همکاری مرضیه آریا‌منش منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها