پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
اجرای پویش کتابخوانی در مراکز کانونی زنجان

زنجان- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از اجرای پویش کتابخوانی در مراکز کانونی زنجان خبر داد و گفت: کتاب‌های مطالعه شده در ماه محرم در ارتباط با قیام عاشورا بود.

حجت‌‎الاسلام علیرضا عیسی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ مطالعه بین اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان برنامه‌های متعددی اجرا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در ایام تابستان پویش کتابخوانی در قالب « به وقت کتاب» در مراکز کانونی اجرا شد، اضافه کرد: در قالب این برنامه کتاب‌های موضوعی کودک و نوجوان به اعضا معرفی شده و از آنها خواسته شد که بخش‌هایی از کتاب را مطالعه و تفسیر کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان ادامه داد: با توجه به تقارن اجرای این برنامه با ماه محرم و صفر کتاب «تشنه‌لبان» در قالب روایت حماسه حسینی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه در روستاهای فاقد مراکز ثابت نیز کتابخانه‌های سیار همین برنامه را اجرایی کردند، افزود: در این مناطق نیز پویش کتابخوانی در قالب مسابقه برگزار شد.

عیسی‌خانی با اشاره به اینکه در حال حاضر 28 مرکز کانونی ثابت و سیار در استان فعال است، اضافه کرد: قریب به 13 هزار نفر در این مراکز عضو هستند و از خدمات کانون استفاده می‌کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: با بازگشایی مدارس فعالیت مراکز تعطیل نشده و کلاس‌های قصه‌گویی و شعر با حضور مربیان به صورت هفتگی برگزار خواهد شد.

وی به تاثیرگذاری کلاس‌های کانون پرورش فکری در استعدادیابی اعضا اشاره کرد و افزود: تعدادی از مربیان کانون پرورش فکری از اعضای پیشین کانون هستند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها