یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
60 میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی کتابخانه روزبه زنجان اختصاص یافت

زنجان- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: 60 میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی کتابخانه روزبه زنجان اختصاص یافت.

محمد رضاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: در راستای شاداب‌سازی و نوسازی فضای کتابخانه‌های استان تعمیرات در چند کتابخانه استان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه کتابخانه روزبه به عنوان یکی از کتابخانه‌های عمومی و پرتردد استان به دلیل مشکلات عمرانی از قبیل ترک‌ها و نشست ساختمان نیاز به مقاوم‌سازی و بهسازی داشت که با رایزنی‌های صورت گرفته اعتبار آن تامین شد، اضافه کرد: با توجه به قدمت کتابخانه که به بیش از 25 سال می‌رسد این اقدامات با همکاری استانداری آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه از چند روز گذشته کتابخانه تحویل پیمانکار برای آغاز کار بازسازی کتابخانه شده است، گفت: کتابخانه استاد رضا روزبه پس از بازطراحی بر ارائه خدمات ویژه مادران و کودکان متمرکز خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با اشاره به اینکه هزینه در نظر گرفته شده برای بازسازی این کتابخانه 60 میلیارد ریال است، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود طی سال آتی عملیات بازسازی به پایان برسد و کتابخانه در فضایی جدید آماده بهره‌برداری شود.

رضاخانی گفت: مبلغ اعلام شده صرفا مربوط به بازسازی کتابخانه است و پس از پایان عملیات بازسازی کارهای مربوط به تجهیز کتابخانه نیز انجام خواهد شد.

به گفته رضاخانی در حال حاضر 3 کتابخانه در شهر زنجان در دست بازسازی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها