دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
بازدید استاندار ایلام از موکب خدمت‌رسانی و فرهنگی کتابخانه‌های عمومی

ایلام-استاندار ایلام از موکب فرهنگی، خدمت‌رسانی و پذیرایی از زائرین اربعین حسینی در مرز مهران بازدید و ازعوامل اجرایی موکب کتابخانه‌های عمومی استان ایلام قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در ایلام، حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام، محمدسبحان حسنی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، علی هوشمند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و محمد صحرایی، مدیر روابط‌ عمومی و اموربین‌الملل استانداری از فعالیت‌های فرهنگی و خدماتی موکب اربعین کتابخانه امام رضا(ع) شهرستان مهران بازدید کردند.

سمیه حیدری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ضمن خیرمقدم گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی و رفاهی موکب ارائه و بیان کرد: امسال برای دومین سال متوالی و با افزایش موکب‌ها در استان به دو موکب سعی کرده‌ایم برنامه‌های متناسب با فضای فرهنگی-مذهبی با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طراحی کنیم.

در ادامه حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام ضمن عرض خداقوت به مجموعه کتابخانه‌ها به فلسفه پیاده‌روی عظیم اربعین اشاره کرد و افزود:راهپیمایی و اجتماع شیعیان در اربعین شهادت سالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) زمینه‌ساز حفظ اسلام و نقطه وحدت مسلمانان است.

در این بازدید حاضرین به بازدید از نمایشگاه نقاشی‌های عاشورایی پرداختند و در پویش زیارت نیابتی شهدا شرکت و با شهدا مدافع حرم بیعت کردند.

به گزارش ایبنا محور فعالیت‌های فرهنگی این موکب،کودکان و نوجوانان هستند که برنامه‌های ویژه و خاصی شامل، اهدا کتاب، نقاشی، رنگ‌آمیزی، پرده‌خوانی، قصه‌گویی، کاردستی،کاغذ و تا،طرح زیارت به نیابت از شهدا و بیعت با آنها و...در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها