یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵
خاطرات زوار حسین (ع) از اقامت در شهرستان کوهدشت منتشر می‌شود

لرستان- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کوهدشت از انتشار خاطرات زوار حسین (ع) از اقامت در شهرستان کوهدشت با همکاری موکب‌های مردمی در قالب کتاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کوهدشت، عزت جعفری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: خاطرات زوار امام حسین (ع) از اقامت در شهرستان کوهدشت منتشر خواهد شد.
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کوهدشت گفت: هدف از برگزاری این پویش معرفی چهره فرهنگی شهرستان کوهدشت و نشر و بازخورد فرهنگی خاطرات مهمانان اربعین حسینی در مدت اقامت و اسکان در موکب‌های مهربانی شهرستان کوهدشت است.
 
وی با بیان اینکه شهرستان کوهدشت در مسیر حرکت زائران اربعین قرار گرفته است و روزانه میزبان خیل عظیمی از ارادتمندان و عاشقان به سالار و سرور شهدای کربلا از اقصی و نقاط ایران عزیز است، عنوان کرد:️ نشر و معرفی خدمات فرهنگی و معنوی مردمان این خطه از ایران اسلامی نقش بسزایی در ارتقاء جایگاه فرهنگی مردمان شریف کوهدشت در سطح جامعه به دنبال خواهد داشت.
 
جعفری با اشاره به اینکه این پویش با همکاری موکب مردمی حضرت صاحب الزمان (عج) کوهدشت، ستاد اربعین شهرستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انتشارات پیشوک کوهدشت و اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان برگزار خواهد شد، بیان کرد: دستگاه‌های فرهنگی شهرستان در صورت تمایل می‌توانند برای مشارکت در این برنامه فاخر فرهنگی در زمینه انتشار این اثر ارزشمند با شمارگان بالاتر آمادگی خود را به دبیرخانه اعلام کنند.
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کوهدشت با بیان اینکه زائران اباعبدالله تا ۳۰ شهریور فرصت دارند خاطرات خود را به دبیرخانه ارسال کنند، افزود: به ۱۴ خاطره به قید قرعه‌ جوایزی اهدا می‌شود و آثار ارسالی در کتابی به نام نویسندگان اثر منتشر خواهند شد.
 
 جعفری گفت: زائران می‌توانند خاطرات خود را از طریق پیام‌رسان‌های داخلی به شماره ۰۹۳۵۳۶۲۰۸۲۶ ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها