چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
تکمیل و افزایش سرانه پروژه‌های فرهنگی و هنری در خراسان شمالی

خراسان شمالی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: افزایش سرانه فضاهای فرهنگی و هنری به همراه تکمیل پروژه‌های این حوزه در دولت سیزدهم تسهیل شد.

تقی صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بجنورد اظهار کرد: پروژه‌های حوزه فرهنگ و هنر با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال و با فضایی به مساحت ۲ هزارو ۵۰ متر افتتاح شد.
 
وی بیان کرد: افتتاح و بهره‌برداری از مجتمع فرهنگی هنری جاجرم با زیربنای ۱۰ هزارو ۵۰ متر و اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال افتتاح شده است.
 
صادقی با اشاره به پروژه شهرستان مانه و سملقان افزود: بهره‌برداری از فاز دوم کتابخانه عمومی این شهرستان با اعتباری به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال با زیر بنای هزار متر مربع از دیگر پروژه‌های افتتاح شده است.
 
وی ادامه داد: تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان گرمه با زیربنای ۲هزارو ۲۰۰ متر مربع و تکمیل کتابخانه عمومی شهرستان اسفراین با زیربنای ۲هزارو ۲۰۰ متر مربع و با اعتباری به مبلغ ۸ میلیارد ریال در دولت سیدنو به پایان رسید.
 
صادقی با بیان اینکه پروژه مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان فاروج با زیربنای هزار و ۵۰ متر مربع و پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی به ۹۰ درصدی در حال ساخت است.
 
وی تصریح کرد: موزه هنرهای معاصر و تکمیل پروژه فرهنگی و هنری بجنورد با زیر بنای ۱۹ هزار متر مربع در سفر دولت سیزدهم به استان ۲۵۰ میلیارد ریال انجام شده است.
 
صادقی در پایان خبر از آغاز عملیات اجرایی پروژه شهرستان راز داد و گفت: این پروژه با اعتبار تخصیص داده شده در سفر دولت سبز هم به خراسان شمالی به مبلغ ۱۷ میلیارد ریال کار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها