شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
رئیس‌جمهور به استان ایلام سفر می‌کند/اهالی فرهنگ در انتظار تحول

ایلام- رئیس جمهور روز پنج‌شنبه، 19 مرداد به استان ایلام سفر می‌کند و در دومین دور سفر دولت به این استان، اهالی فرهنگ و هنر در انتظار تحول هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در ایلام، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی پنج‌شنبه این هفته به استان ایلام سفر خواهد کرد.
 
استان ایلام، با ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق و ۶۱۲ هزار نفر جمعیت به عنوان کم‌جمعیت ترین استان کشور میزبان رئیس جمهور خواهد بود.
 
این سفر از جهات مختلف برای توسعه ایلام بسیار مهم و حیاتی است، زیرا مصوبات این سفر می‌تواند مسیر توسعه همه‌جانبه استان را هموار و مشکلات بسیاری از طرح‌ها را برطرف کند.
 
توجه به پروژه‌های فرهنگی و هنری استان در جریان این سفر از اهمیت بالایی برخوردار است و تلاشگران عرصه های فرهنگی به برکات فرهنگی این سفر بسیار امید بسته اند. پروژه‌های فرهنگی در استان می‌تواند علاوه بر اشتغال‌زایی، تقویت زیر ساخت‌ها، موجب رشد و تقویت و بالندگی فرهنگ و ادب و هنر استان شود.
 
تکمیل ساخت برج هنر، تسریع در روند ساخت سالن‌های سینمای امید و قدس شهر ایلام، احداث سالن‌های نمایشی و آمفی تئاتر از جمله نیازهای حوزه فرهنگ و هنر استان ایلام است.
 
اهالی فرهنگ و هنر و کنشگران این عرصه امیدوارند در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان، چند پروژه فرهنگی و هنری برای تقویت این حوزه در ایلام به تصویب برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها