دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷
500 کلاس آموزشی در سامانه اوقات فراغت کانون‌های مساجد خوزستان ثبت شد

خوزستان -مدير ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان گفت: 500کلاس آموزشی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان در سامانه اوقات فراغت ثبت شد.

حجت‌الاسلام قاسم سمیری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز، بیان کرد: به دنبال رایزنی‌های انجام شده توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با آموزش و پرورش مقرر شد اطلاعات مربوط به کلاس‌های تابستانی کانون‌های مساجد در سامانه نورینو ثبت و در دسترس دانش‌آموزان قرار گیرد.
 
وی با اشاره به اینکه برنامه‌های تابستانه کانون‌های مساجد با عنوان طرح ملی «مسجد کانون نشاط» در حال برگزاری است، افزود: بالغ بر 500 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان خوزستان اطلاعات برنامه‌های اوقات فراغت خود را در سامانه «نورینو» ثبت کردند.
 
وی با توضیح اینکه برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد استان شامل: دوره‌های آموزشی قرآنی، احکام، ورزشی، مهارتی، هنری، فرهنگی و ... است، اضافه کرد: بیش از 12 هزار نفر از اعضای کانون‌های مساجد خوزستان (شهری و روستایی) در این دوره‌ها شرکت کردند.
 
 در استان خوزستان 1200 کانون فرهنگی هنری در مساجد خوزستان فعال هستند  و برنامه‌های متنوعی در زمینه‌های فرهنگی، دینی، هنری، ورزشی، آموزشی و ... با محوریت کودکان، جوانان و نوجوانان در مساجد اجرا می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها