شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵
جشنواره «نهال امید» تجربه و حرکت جدیدی برای کتابداران نهاد کتابخانه‌های عمومی است

ایلام- زهرا مشاهیری کتابدار ایلامی با حضور در دومین دوسالانه جشنواره قصه‌گویی نهال امید گفت: جشنواره نهال امید، تجربه و حرکت جدیدی برای کتابداران نهاد است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، زهرا مشاهیری کتابدار ایلامی در دومین دوسالانه جشنواره قصه‌گویی نهال امید گفت: این جشنواره تجربه و حرکت جدیدی برای کتابداران نهاد کتابخانه‌های عمومی است.
 
وی گفت: اولین بار بود که در جشنواره‌های قصه‌گویی شرکت داشتم که پس از انتخاب در مرحله منطقه‌ای، احساس کردم توانایی ادامه فعالیت در این حوزه را دارم.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه اساتید خوبی توسط اداره‌کل کتابخانه های عمومی استان ایلام برای آموزش قصه‌گویی، در دسترس بودند که سبب پیشرفت بالای کار قصه‌گویی در این اداره کل شد.
 
مشاهیری، قصه‌گویی را یک هنر دانست و ادامه داد: این هنر توان جابه‌جایی و انتقال فرهنگ‌ها را داراست و در این جشنواره شاهد تبادل فرهنگ بین قصه گویان بودیم.
 
این کتابدار و قصه‌گوی ایلامی، برگزاری جشنواره‌های مشابه را فرصت و تجربه جدیدی دانست و گفت:شرکت در این جشنواره سبب شد به دانش من در حوزه قصه‌گویی افزوده شود.حتی نحوه صحبت و حرکات تک تک شرکت کنندگان، یک کلاس آموزشی برای همه بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها