شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷

کرمانشاه - مدیر هنری و سینمایی حفظ آثار و ارزش‌های دفاع‌مقدس استان کرمانشاه از برگزاری یادواره مجازی هنری حضرت امام ‌خمینی (ره) با مشارکت علاقمندان خبر داد.

آذر آزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب (ایبنا) در کرمانشاه، با بیان اینکه این جشنواره به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی( ره) برگزار می‌شود، گفت: علاقمندان می‌توانند آثار تولیدی خود در بخش‌های نقاشی، موسیقی، سرود، خوشنویسی، عکس و پوستر، پادکست، موشن، نمایش‌نامه، عکس‌نوشته، انیمیشن و ... با محوریت حضرت امام خمینی( ره) و قیام ۱۵ خرداد را به گروه هنری این اداره‌کل در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

مدیر هنری و سینمایی اداره كل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع‌مقدس استان کرمانشاه اضافه کرد: زمان برگزاری یادواره روز یکشنبه ۱۴ خرداد ماه از ساعت ۹ صبح تا دوشنبه ۱۵ خرداد ماه تا ساعت ۲۱ خواهد بود. 

آزادی ادامه داد: به سه اثر برتر به انتخاب شرکت‌کنندگان هدایایی از طرف مدیر هنری و سینمایی اداره کل حفظ  آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اهداء خواهد شد.

وی با تاکید براینکه منتظر پیشنهادات و انتقادات شرکت‌کنندگان در خصوص برگزاری این یادواره هستم، یادآور شد: نامگذاری و طراحی پوستر یادواره مجازی هم جزء ارسال آثار خواهد بود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها