پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
اولین کتاب مذهبی با «کیو آر کد» فیلم‌خوان در خراسان شمالی منتشر شد

خراسان شمالی- کتاب مجموعه داستان ائمه اطهار (ع) در سه جلد توسط انتشارات زبان علم به چاپ رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بجنورد، مجموعه داستان‌های ائمه اطهار (ع) با مشارکت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان خراسان شمالی  و جمعی از معلمان این استان به چاپ رسید.

این مجموعه کتاب‌ها، شامل ۱۴ داستان از خاندان عترت و طهارت است و دارای کیو آر کد قابلیت نمایش انیمیشن های هر داستان را دارد.
 
هر یک از جلدهای این کتاب در ۲۰ صفحه به چاپ رسیده است.
 
جلد اول این کتاب با نام «پنج خورشید» به نویسندگی عاطفه اسماعیلی، سیده سکینه شعبانی، محدثه نورانی با طراحی فاطمه چراغ آخر، اکرم اکبری، مرضیه روحانی و ویراستاری آزاده فرزادپور و تصویر و صفحه‌آرایی ریحانه‌سادات میرحسینی و حامد اعتصامی تدوین شده است که مجری پژوهشی روایت‌ها نیز رقیه نامور بود.
 
همچنین جلد دوم این کتاب با نام «از دعا تا رضا» به نویسندگی آسیه رمضان‌زاده، سمیه صابری و طراحی فائزه رحیمی، نسرین عابدی، عاطفه نعمتی با ویراستاری سیده‌زهرا هاشمیان، آزاده نظری قلجق و تصویر و صفحه‌آرایی علیرضا راعی و هانیه ریحانی تهیه و تولید شده و انجام پژوهش نیز برعهده فرانک حسین‌زاده مقدم بوده است.
 
جلد سوم این کتاب نیز با نام «فصل انتظار» به نویسندگی فاطمه‌نسا سمیع زاده، زهرا گریوانی و طراحی محمود رحیمی، حامد شاکریان، حسین قربانی با ویراستاری مرضیه آریامنش و تصویرگری مریم قربانی مقدم و لیلی جهان‌نما تهیه شده و پژوهش روایت‌های آن نیز توسط محبوبه آذری انجام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها