چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
انتشار کتاب‌های ادبیات پایداری و آیین‌های زیست بوم ایلام، در اولویت حوزه هنری قرار دارد

رئیس حوزه هنری استان ایلام گفت: انتشار کتاب‌های ادبیات پایداری و آیین‌های زیست بوم ایلام، در اولویت حوزه هنری استان قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، سعید خیراللهی گفت: عمده برنامه حوزه هنری در زمینه کتاب، حمایت از هنرمندان، پژوهشگران، نویسندگان و شعرای عرصه ادبیات پایداری، حوزه تاریخ شفاهی و بخش پژوهش خواهد بود.
 
 وی گفت: معجزه دین مبین اسلام یک کتاب است که آثار شگرف علمی، تمدنی و فرهنگی بسیاری قرآن کریم در طول تاریخ برجا نهاده است.
 
وی افزود: این کتاب مقدس تاثیر شگرفی حتی روی هنر داشته و جلوه‌های ماندگار آن در طول تاریخ هنوز هم آشکار بوده و هنوز نیز این کتاب الهی محل زایش و تولید آثار فرهنگی و هنری است.
 
رئیس حوزه هنری استان ایلام ادامه‌داد: در ایلام بعد از انقلاب کتاب‌های زیادی توسط نویسندگان فرهیخته استان تولید شده، اما این پایان کار نیست و باید در حوزه ادبیات پایداری و آیین‌های محلی زیست بوم منطقه استان ایلام کارهای فاخر و بزرگی صورت بگیرد.
 
او گفت: حوزه هنری ایلام علاوه بر آثار شهر و داستان، فیلمنامه و نمایشنامه، از نویسندگان و پژوهشگرانی که بتوانند در حوزه تاریخ شفاهی روایتگر رشد اقتصادی و توسعه استان ایلام در سال‌های پس از انقلاب باشند حمایت خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها