دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
توضیحات سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران درباره یک حاشیه/ اینجا قانون حکمفرما  است!

سخنگوی سی‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با انتشار نوشته‌ای در فضایی درباره حواشی ایجاد شده در نمایشگاه نوشت؛ «موضوع به هیئت رسیدگی به تخلفات ناشران اجرا شده و نمایشگاه همچنان بر اتخاذ راهبرد فرهنگی در برخورد با مقوله بی‌حجابی استوار خواهد ماند. اینجا قانون حکمفرما است!»

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگوی سی‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با انتشار نوشته‌ای در فضای مجازی درباره حواشی ایجاد شده در یکی از نشست‌های نمایشگاه کتاب تهران توضیحاتی را منتشر کرد.
 
وی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «روزگذشته نشستی در سرای ناشران نمایشگاه کتاب برگزار شد که عکسی از آن بحث‌برانگیز شده است. اواخر نشست بدون هماهنگی قبلی خانمی بدون رعایت ضوابط پوشش در نمایشگاه به دعوت مؤلف روی سِن آمد. هرچند ایشان با مخالفت مسئول سالن و مجری نشست به پایین هدایت شد اما به نظرم فرصت طلایی حاشیه‌سازان برای تخریب اقدامات برنامه‌ریزی شده نمایشگاه در برخورد فرهنگی با مقوله بی‌حجابی رقم خورده است.

 ضمن پوزش از این رخداد غیرقانونی موضوع به هیئت رسیدگی به تخلفات ناشران ارجاع شده و نمایشگاه همچنان بر اتخاذ راهبرد فرهنگی در برخورد با مقوله بی‌حجابی استوار خواهد ماند. اینجا قانون حکمفرما است!»
 
به گزارش ایبنا؛ سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی است» تا ۳۰ اردیبهشت در مصلای امام خمینی(ره) ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها