یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲
کتاب‌های سوره مهر با تصمیم‌گیری حوزه هنری تولید می‌شود

سعید چگینی، مدیر اداره ارتباطات و رسانه انتشارات سوره مهر عنوان کرد: تمرکز سوره مهر بیشتر روی ادبیات است. به دلیل فعالیت‌های حوزه هنری در حوزه سینما، ادبیات و هنرهای تجسمی، تصمیم‌گیری نشر کتاب به‌خصوص در حوزه هنر با حوزه هنری است.

سعید چگینی، مدیر اداره ارتباطات و رسانه انتشارات سوره مهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره تغییر طرح جلدهای انتشارات گفت: سوره مهر در چاپ‌های جدید خود طرح خاصی برای کتاب‌ها در نظر گرفته‌ است. برای مثال اگر به طرح جلد سفرنامه‌ها توجه کنید متوجه این مورد می‌شوید که سوره مهر از مقطعی به بعد طرح جلد‌ها را تغییر داده تا مخاطب بتواند بر اساس طرح، محتوای مورد نظر خود را تشخیص دهد. در واقع در حال حاضر رویکرد ما این است که به این دسته‌بندی برسیم و نخستین دسته هم دسته سفرنامه‌هاست که به طرحی جامع رسیده است و در آینده بخش‌های انقلاب و دفاع مقدس هم به این هدف خواهد رسید. 

سعید چگینی درخصوص کم بودن کتاب‌های تألیف نسبت به ترجمه در حوزه هنر گفت: ما سعی کردیم که اکثر کتاب‌هایمان تألیفی باشد. تمرکز سوره مهر بیشتر روی ادبیات است. به دلیل فعالیت‌های حوزه هنری در حوزه سینما، ادبیات و هنرهای تجسمی، تصمیم‌گیری نشر کتاب به‌خصوص در حوزه هنر با حوزه هنری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها