یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
سازمان زیباسازی با حداکثر توان در کنار مجریان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران است

رضا صیادی گفت: قرار بر این است که در هفته کتاب، در آبان‌ماه به معرفی کتاب از طریق اکران‌های سطح شهر بپردازیم و در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، مردم را به محل برگزاری این نمایشگاه دعوت کنیم.

رضا صیادی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، درباره فعالیت‌های سازمان زیباسازی شهر تهران در ایام برگزاری سی‌وچهارمین نمایشگاه کتاب تهران به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: هماهنگی‌ها با معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری انجام شده علاوه براین دکتر یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز بر این تلاش و همکاری دوجانبه تأکید کردند.

وی با تأکید بر همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی کشور افزود: تلاش ما این است که با حداکثر ظرفیت خود در اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را همراهی کنیم.

صیادی درباره نحوه همکاری سازمان زیباسازی با مجری برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: در ایام نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به دلیل اینکه اقدام اقتصادی صورت می‌گیرد و فصل فروش برای ناشران است، برنامه‌ای برای معرفی کتاب نداریم، ممکن است معرفی کتاب‌ها در این ایام حساسیت بیشتری داشته باشد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران ادامه داد:‌ قرار بر این است که در هفته کتاب، در آبان‌ماه به معرفی کتاب از طریق اکران‌های سطح شهر بپردازیم و در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، مردم را به محل برگزاری این نمایشگاه دعوت کنیم.

به گزارش ایبنا؛ سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی‌ است» ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلی امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها