شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
مناظره‌ها‌ی دانش‌آموزی‌ عامل پیوند سازمان دانش‌آموزی و کانون پرورش فکری است

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: مناظره‌ها‌ی دانش‌آموزی‌ اتفاق خوبی برای پیوند سازمان دانش‌آموزی و کانون پرورش فکری است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اراک، نخستین دوره مسابقات مناظره دانش‌آموزی استان‌ مرکزی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی، معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌ کل آموزش‌ و پرورش و سازمان دانش‌آموزی استان مرکزی در روز پنجشنبه چهاردهم اردیبهشت ۱۴۰۲  دراداره کل کانون استان مرکزی با حضور علی اصغر باقر زاده معاون پرورشی وفرهنگی وزارت آموزش و پرورش، احسان منصوری مدیرکل کانون استان، احمد رضا نوازنی مدیر کل آموزش و پرورش استان ، به همراه مدیران و معاونین آموزش و پرورش استان مرکزی برگزار شد.

علی‌اصغر باقرزاده در حاشیه بازدید از نخستین دوره مسابقات مناظره دانش‌آموزی استان مرکزی با اشاره به برگزاری این مسابقات اظهار داشت: از برگزاری مسابقات مناظره دانش‌آموزی بسیار خوشحال هستم و این مسابقات اتفاق خوبی برای آینده‌ سازمان دانش‌آموزی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دانش‌آموزان کشور و پیوند سازمان دانش‌آموزی و کانون پرورش فکری است.

وی افزود: این فضایی را که برای دانش‌آموزان در قالب مناظره دانش‌آموزی فراهم کردید و از قبل با گزاره‌های مناظره آشنا می‌شوند و می‌توانند در مورد آن فکر کنند و ذهن آن‌ها آماده پرسش و پاسخ شود موجب ایجاد شرایط مناسبی برای گفت‌و‌گو و هم‌اندیشی می‌شود.

شایان ذکر است هدف از برگزاری این برنامه آشنایی دانش‌آموزان با نحوه استدلال کردن، فرهنگ گفت‌وگو و نقد صحیح است.

نخستین دوره این مسابقات با حضور ۴۸ گروه چهار نفره از دانش آموزان دختر متوسطه دوم به مدت پنج روز از ۱۴تا ۱۸ اردیبهشت در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها